Citaat van: Ilja op januari 16, 2010, 11:51:34
Wat nu?
heb ik niet de juiste bluetooth adapter op mijn laptop?
moet ik vanuit de 6004 opzoek naar mijn Laptop omgekeerd dus maar hoe gaat dat dan?
Indien je je Blackberry met je laptop kan verbinden via bleutooth, dan zal je (naar mijn bescheiden mening) bluetooth adaptor wel ok zijn.
Voor 2 bluetooth-'devices' aan elkaar te verbinden dienen deze eerst 'gepaired' te worden. Ze moeten elkaar leren kennen en van elkaar weten dat ze verbinding met elkaar mogen maken.
Om dit te bereiken moet je de marantz een signaal laten verzenden. Dit doet je als volgt (citaat uit handleiding):
AANSLUITINGEN [ZIE (2/2) CONNECTION]
1. Sluit de OUTPUT-aansluiting op het apparaat met behulp van de bijgeleverde M-XPortaansluitkabel aan op een Marantz-versterker die is uitgerust met een M-XPort-aansluiting. Als het apparaat wordt ingeschakeld, licht de POWER-indicator van het apparaat op. Als infraroodsignalen worden ontvangen vanaf de afstandsbediening, knippert de indicator.
(Comment From CharlieG: als uw afstandsbediening werkt is het apparaat goed aangelsoten)2. Plaats het Bluetooth-apparaat dat draadloos op het apparaat moet worden aangesloten in de buurt van het apparaat en de versterker.
(Comment From CharlieG: 1 à 5 m)3. Druk eenmaal op de MODE-toets van het apparaat. De PAIRING-indicator zal rood oplichten.
(Comment From CharlieG: De Mode-toets zit naast de kabel van dat kleine bakje)4. Houd de MODE-toets gedurende minstens 5 seconden ingedrukt tot de PAIRING-indicator afwisselend blauw en rood begint te knipperen met intervallen van 0,5 seconde. De eenheid zal een apparaat zoeken dat moet worden gekoppeld.
(Comment From CharlieG: zorg ervoor dat uw bleutooth op uw laptop aan staat, om u ervan te verzekeren kunt u w blackberry aansluiten)5. Nadat een te koppelen apparaat is gevonden, wordt de PAIRING-indicator die met intervallen van 0,5 seconde knippert blauw.
(Comment From CharlieG: op dat moment zou uw laptop ook uw receiver moeten detecteren via pop-up of via rechter muisklik op het Bluetooth icoontje "My bluetooth places" selecteren en dan "Find bluetooth devices. Dit kan volgens mij wel verschillen naargelang uw besturingsysteem en bluetooth adaptor)Voer "0000" in als het apparaat dat moet worden gekoppeld u vraagt het wachtwoord in te voeren.
(Comment From CharlieG: uw latop gaat dan vragen of hij verbinding mag maken en zal vragen een paswoord in te vullen = "0000")6. Nadat de verbinding met de A2DP/AVRCP-profielen is gemaakt, begint de PAIRINGindicator blauw te knipperen met intervallen van 5 seconden en wordt de voorbereiding voor de weergave voltooid.
Daarna moet je nog de stappen hierboven volgen om uw laptop het geluid te laten afspelen via bleutooth en de ingang van receiver zetten op M-XPort natuurlijk.
Hopelijk helpt dit u verder!
Mvg,
CharlieG