Yep, het midden komt nu idd niet boven de 110 uit. De oude situatie was aanzienlijk te hoog tgv alle apparaten boven elkaar in 1 kast. In de nieuwe situatie komt alles naast elkaar, past net...... maar dan ook maar net. De zijkant van de kast heeft ook een veel kleiner oppervlak daardoor waardoor er minder reflecties op zullen zijn.
Ons huidig onderkomen is inderdaad sober ja
We zijn wel blij dat we een inpandige garage hebben waarin het mogelijk was om nood "nuts voorzieningen" te maken, en die net groot genoeg is om de belangrijkste dingen voor het draaiend houden van een huishouden te bergen.
Is inderdaad een heel koele garage, is aan de NW kant gesitueerd. Ben ik heel blij mee in tijdens deze warme dagen, kan heel slecht tegen de warmte en onze airco is nu ook niet meer functioneel omdat het binnendeel in de kamer is verwijdert. Hierdoor heeft de buitenunit nu teveel koelmiddel, omdat de inhoud van het verwijderde binnendeel hier nu ook aan is toegevoegd, en als ik de binnenunit van boven nu zou gebruiken zou het systeem continu in storing komen. (heb ik me laten vertellen)
groet,
lo