Citaat van: lo op maart 01, 2010, 20:54:22
Hey mars,
Tuurlijk mag je komen luisteren, had ik je al aangegeven .
Zoals inmiddels voor mij, ons, duidelijk aan het worden is komt er toch een accuphase CD spelert te staan. Ik kan me voorstellen dat, als het door gaat, je die zou willen beluisteren ipv de SA7. Ik weet natuurlijk nog niet hoe en wanneer en of we het echt door zetten. Misschien is jou bezoek aan Stadium lll wel te combineren met een bezoek aan mij? Zo maar even een schot in het wilde weg. Volgens mij woont Stadium lll maar een 30 km bij mij vandaan, en da's wel te overbruggen. Al moet ik je bij hem ophalen . Je moet maar even kijken, ik kan me ook voorstellen dat je bij zowel stadium ll als bij mij misschien toch net iets langer wil blijven en dat het lastig te combineren is.
We keep in touch.
groet,
lo
yep dat zou wel een superoplossing zijn .
Ik zal Rob (stadium) eind deze week bellen , en dan houdt ik jou ook gelijk op de hoogte.
Oja en ingeval van ophalen, zijn eventuele kosten of benzine kosten uiteraard voor mij ......(als ik maar even niet meer met het openbaar vervoer hoef te rijden
) (ik ga nu al bijna 3 en een half jaar min of meer verplicht met het openbaar vervoer , ben blij dat het er is hoor)
(maaaaaaaaaaaaaaar af en toe jongen, dan zit je met mensen , waar je eigenlijk gewoon heel fijntjes aan zou willen vragen of ze accuzuur zouden lusten :evil:hehehe)
(als ik in de bus of in de trein stap ,komen er consequent mensen naast me zitten,...die; of tegen me aangaanlopen kletsen (als je pech hebt is het een klager
) , of ze gaan crackers of zakken chips ''VR''eten op een manier dat horen en zien je vergaat
!!!
Of er komt iemand die zich al 2 jaar niet meer heeft gewassen
,
Of iemand die ruzie loopt te zoeken,
En als klap op de vuurpijl, als eerdergenoemde personene niet naast je zijn neergestreken , dan moet je weer allert zijn want dan is er zo'n koppeltje gastjes , (die als broodwinning het beroven cq zakkenrollen van niets vermoedende burgers hebben...en er by the way ..NOG TROTS OP ZIJN OOK ,,GODVERDEGODVER
)
( je weet wel dat zijn van die jongetjes , die na meerdere straatroven ''dmv sneeuwblokkades'' dan wel gepakt worden door onze dienders , en vervolgens krijgen ze van het O.M. geen straf, maar geld om een leuk feest voor hun en de buurt te organiseren
EEEEh vandaar dus dat , als het maar even kan, ik het openbaar vervoer mijdt.