Thanks,
Is eigenlijk best lastig, versterkers met elkaar vergelijken. Om het even welke componenten ook trouwens. Je wil in principe altijd met je eigen materiaal vergelijken en dan het liefste thuis. Er zijn niet zo heel erg veel audio zaken die dit zomaar doen. Ik heb ooit de perreaux R200i met de PM14mk2KI vergeleken. Moest een wereld van verschil zijn maar ik hoorde het niet
. Ik heb diverse malen de PM11S1 gehoord in combi met de SA11-S1 op diverse dynaudio speakers. Echter dat was in een audio zaak en zij hadden niet de PM14. Vorig jaar "mijn" PM14, die ik onlangs verkocht heb, mee gezeuld naar weer een andere audio zaak en daar vergeleken met de NAD M2 (een volledig digitale versterker die nu zo'n beetje op de markt komt) Klonk erg goed op Dynaudio C2! En op het eind van vorig jaar de accuphase e-450 thuis gehad en vergeleken met de PM14. Met stomheid geslagen was ik, zo groot was het verschil. Toen was de keus niet meer zo moeilijk voor me. Het resultaat ken je.
De SA7 is werkelijk een heel goede SA-CD speler. Op dit moment heb ik een vergelijk met de SA-CD speler DP600 van accuphase. Echter daar laat ik me nog niet over uit
groet,
lo