Het was gister zeker geslaagd
Bij binnenkomst door Leo gelijk voorzien van een lekker kopje koffie en daarvan genietend de zeer mooie set bewonderd.
De muziek (Clannad) stond aan via de Bluesound Vault2 en dat klonk voortreffelijk. Ik kan heel goed begrijpen dat veel mensen voor de Bluesound oplossing gaan.
Tussen het bijpraten ook nog muziek beluisterd, zoals meestal gaat dat laatste toch een soort van tussendoor. Het sociale aspect voert gelukkig de boventoon
.
Ik had eigen muziek mee genomen op een USB-stick, daarvan herkende de Bluesound alles behalve de dsf-files.
De andere muziek, waaronder Radiohead klonk erg lekker. Het laatste album blijft wel apart gemixt en dat hoor je ook op de set van Leo.
Vervolgens de SACD versie van het album F.E.A.R. van Marillion in de Accuphase en, wow, dit klinkt wel erg goed.
Ondanks het iets aangezette laag door de opstelling van de Contours (is al meer over geschreven door Leo) klonk dit erg fijn. Het voor mij zo herkenbare signatuur van Dynaudio, zitten nl ook in mijn Xanadu's, gaf de opname een bepaald gevoel van dat het plaatje wat je hoort klopt.
Nog veel meer geluisterd en bijgepraat en genoten van de befaamde Brabantse worstenbroodjes
en lekkere bakjes koffie.
De tijd vloog en voordat ik het wist moest ik al weer op huis aan.
Ik kan heel goed begrijpen dat je vindt dat je set af is. De laaste toevoeging in de vorm van de Bluesound geeft echt veel meerwaarde (gemak van streamen), maar die DP-700 is toch wel uitzonderlijk goed.
Leo, bedankt voor je gastvrijheid en het laten genieten van je set.