Citaat van: lo op november 08, 2010, 18:50:02
Hey Drees
Dank voor je reactie en de link. Ik heb dat destijds natuurlijk ook al met grote interesse gevolgd. Nu de foto's nog eens bekeken hoe je de speakers had opgevuld. Tsja, ik heb nu ook gelijk een beeld hoe of het bij mij eventueel zou kunnen. Idd units eruit schroeven en de twaron tussen de bestaande demping aanbrengen. Schuift dan ook niet naar benenden volgens mij, of had jij het nog vast gezet?
Toine Dingemans is nadien toch nog bij jou geweest hè. Had je deze speakers toen nog?
groet,
lo
Hoi Lo,
Had het inderdaad niet verder vast gezet, gewoon lichtjes aandrukken. Bij de verkoop van deze speakers heb ik het er weer uitgehaald, je kunt ze dan ook weer heel makkelijk in originele staat terugbrengen. Toen zat het spul nog keurig op zijn plaats.
Als je er mee aan de slag wilt zou ik eerst eens beginnen met bijv 2 x 35 gram onderin de baskast, kijken wat dat doet. Is het nog niet naar je zin dat bijv nog 2 x 15 gram achter de onderste woofer, enz.
Ik heb het gekocht bij jou in de buurt? Speakerland in Oss, zak van 100 gram voor € 13 geloof ik.
Toen Toine langskwam had ik de Ushers al. Inmiddels is mijn basprobleem voor 99,9 % opgelost, zal binnenkort mijn topic daarover weer eens bijwerken.
Groeten!
Oh ja, nummer 1 van de 13e editie is een perfect testnummer (Boz Scags) met name rond de 2:50