De set van Martin.

Gestart door Martin, september 28, 2009, 13:45:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

lo

Gefeliciteerd en geniet ervan.
Binnenkort natuurlijk een gedetailleerd verslag van de verschillen HB

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: joep op juni 11, 2010, 13:14:05
Nee dat zal het najaar worden. Ik hoop dat jij morgen met een big smile naar huis toe kan rijden.

Weet je dat wel heel zeker?   :-D
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=101673.0
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep

#152


Going with the flow man.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Martin

Nou Joep, het is zeker het aanschaffen waard hoor die SA-11S2. Ik beleef de muziek nu heel anders, het maakt wel uit wat voor muziek je afspeel en hoe de opnamens zijn. Maar de cd's worden tot de laatste noot ontleed en weergegeven, vooral jazz met vrouwenstemmen doen het erg goed ;)

Ook vind ik dat de 11s2 heel erg zuiver klinken van mid naar hoog net of er een zilverkabel tussen je cd en voorversterker zit. De bassen klinken ook anders het is nu meer ronder en minder hard en direct, wel heel laag en smoother. Vind het altijd een beetje lastig om uit te leggen hoe iets klinkt.

JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Musicman

Hoi Martin.

Ik heb jouw topic doorgelezen en het is wel erg hard gegaan he?!  :-D

Je hebt het goed voor elkaar.......en het ziet er echt netjes uit!
Nu je de set compleet hebt (met de SA11-S2) zal je voorlopig wel klaar zijn en volop genieten.
Heb je misschien al geexperimenteerd met de verschillende "filterstanden" van de speler?
(zo ja......wat zijn JOUW bevindingen?)

Ik wens je een fijn weekend, enne.........geniet!! HB

Gr, Pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Martin

Citaat van: Musicman op augustus 28, 2010, 14:02:44
Hoi Martin.

Ik heb jouw topic doorgelezen en het is wel erg hard gegaan he?!  :-D

Je hebt het goed voor elkaar.......en het ziet er echt netjes uit!
Nu je de set compleet hebt (met de SA11-S2) zal je voorlopig wel klaar zijn en volop genieten.
Heb je misschien al geexperimenteerd met de verschillende "filterstanden" van de speler?
(zo ja......wat zijn JOUW bevindingen?)

Ik wens je een fijn weekend, enne.........geniet!! HB

Gr, Pat


Dank U, het is dit jaar heel hard gegaan met de stereo set-up.
Ik heb vandaag nog 2 sets XLR kabels opgehaald van Xindak de FA-gold.
Ik had niet verwacht dat het verschil in geluid zo drastisch zou verbeteren en echte super aanwinst.
Alles is nu gebalanceerd aangesloten op de tuner na dan.

Groet Martin

De filter standen is wel een beetje moeilijk om te horen, kan niet echt horen wat voor verschillen ik hoor.

Zal er eens met mijn vriendin naar luisteren binnekort.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Whisper.nl

Beste Martin,

Voor mijn beeldvorming - ik heb geen ervaring met XLR kabels -  deze worden dan op zowel de versterker als de cd speler enz. aangelosten. Heeft je versterker dan meerdere XLR aansluitingen omdat je schrijft dat alles nu gebalanceerd is aangesloten. ?

Fotootje ??

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Citaat van: Martin op augustus 29, 2010, 19:12:33
Ik heb vandaag nog 2 sets XLR kabels opgehaald van Xindak de FA-gold.
Ik had niet verwacht dat het verschil in geluid zo drastisch zou verbeteren en echte super aanwinst.
Alles is nu gebalanceerd aangesloten op de tuner na dan.

Groet Martin

Groot hè, dat verschil :yes:
Dan wil je echt niet meer terug :no:

Geniet van de, alweer, nieuwe ervaring.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Martin

Citaat van: lo op augustus 29, 2010, 22:29:17
Groot hè, dat verschil :yes:
Dan wil je echt niet meer terug :no:

Geniet van de, alweer, nieuwe ervaring.

groet,

lo

Ik hoopte wel op verbetering, maar zo'n grote was voormij een verassing.

Ik wist niet wat ik kon verwachten met Xindak maar toch wel een erg mooie kabel voor zijn geld.

Groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Whisper.nl

Citaat van: Martin op augustus 30, 2010, 15:25:06
Ik hoopte wel op verbetering, maar zo'n grote was voormij een verassing.

Ik wist niet wat ik kon verwachten met Xindak maar toch wel een erg mooie kabel voor zijn geld.

Groet Martin.

Excuus; maar een verassing is een hele nare ervaring lijkt mij.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

De context van martin zijn opmerking geeft toch duidelijk iest anders weer volgens mij pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Martin

Citaat van: Whisper.nl op augustus 30, 2010, 15:31:27
Excuus; maar een verassing is een hele nare ervaring lijkt mij.

Groet Whisper.

Meestal is een "grote' een verassing voor mijn vriendin ;) , maar wat ik bedoel is dat de verandering in positieve zin groter was dan gehoopt  :yes: Snap je hem nog ;)

Dat via XLR aansluiten met de marantzen beter is dan gewoon RCA is wel voormij nu wel duidelijk geworden.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok