Ervaringen met PM11S2

Gestart door Gouden Kabeltjes, september 25, 2009, 14:50:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

dorst

Citaat van: joep op september 26, 2009, 18:18:57
Nee, verschil in geluid is te klein, alleen zitten er minder schadelijke stoffen in.

Deze persoon heeft beide versterkers overduidelijk NIET met elkaar vergeleken of weet niet waar hij het over heeft. Er zit wel degelijk (veel) verschil tussen de S2 en de S1. Dynamiek, snelheid noem maar op. Ik daag hem graag uit te melden waarop hij zijn beweringen basseert....

joep

#16
Citaat van: dorst op december 07, 2010, 14:52:25
Deze persoon heeft beide versterkers overduidelijk NIET met elkaar vergeleken of weet niet waar hij het over heeft. Er zit wel degelijk (veel) verschil tussen de S2 en de S1. Dynamiek, snelheid noem maar op. Ik daag hem graag uit te melden waarop hij zijn beweringen basseert....

Hoewel dit topic van Ralf niet het juiste is om hier op te reageren kan ik je zeggen dat ik de PM-11S1, de PM-11S1 Revised, de PM-11S2, de SC-11S1 en SM-11S1 langdurig in mijn bezit heb gehad of nog heb. Van enkele weken tot enkele jaren. Vaak met meerdere tegelijk bij mij thuis. Ik vraag me af of jij ze zelfs ook maar beluisterd hebt in dezelfde omstandigheden met dezelfde randapparatuur. Denk het niet, dan zou je die stomme opmerkingen wel voor je houden. Jammer dat er toch telkens mensen zijn die het beter denken we weten zonder enige ervaring en kennis van zaken.

lo

Idd als iemand een gefundeerde review kan geven is Joep het wel :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi dorst,


Met alle respect hoor , maar lees eerst even het een en ander door hier op het forum, voordat je van die joekiboekie uitspraken ( wat betreft Joep in deze) doet :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

dorst

Citaat van: joep op december 07, 2010, 17:22:51
Hoewel dit topic van Ralf niet het juiste is om hier op te reageren kan ik je zeggen dat ik de PM-11S1, de PM-11S1 Revised, de PM-11S2, de SC-11S1 en SM-11S1 langdurig in mijn bezit heb gehad of nog heb. Van enkele weken tot enkele jaren. Vaak met meerdere tegelijk bij mij thuis. Ik vraag me af of jij ze zelfs ook maar beluisterd hebt in dezelfde omstandigheden met dezelfde randapparatuur. Denk het niet, dan zou je die stomme opmerkingen wel voor je houden. Jammer dat er toch telkens mensen zijn die het beter denken we weten zonder enige ervaring en kennis van zaken.

Jammer dat je conclusies trekt zonder dit na te gaan. Ik heb alle genoemde versterkers wel degelijk vergeleken op dezelfde speakers, kabels, in dezelfde ruimte noem maar op.
Maar laat maar lekker zitten zou ik zeggen met je loze kreten!!!!!!!!!!!!!!!!

lo

Lezen is niet je sterkste kant volgens mij.
Maar goed, ik denk niet dat je hier lang blijft. pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

dorst

Citaat van: lo op december 10, 2010, 10:08:53
Lezen is niet je sterkste kant volgens mij.
Maar goed, ik denk niet dat je hier lang blijft. pompom

groet,

lo

inderdaad

joep

#22
Citaat van: dorst op december 10, 2010, 10:06:42
Jammer dat je conclusies trekt zonder dit na te gaan. Ik heb alle genoemde versterkers wel degelijk vergeleken op dezelfde speakers, kabels, in dezelfde ruimte noem maar op.
Maar laat maar lekker zitten zou ik zeggen met je loze kreten!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben het nagegaan, ik heb je in een PM om uitleg verzocht. Ik heb je de kans gegeven om duidelijkheid te verschaffen in mijn PM aan jou van 7 december j.l.  Maar hier reageer jij allemaal niet op.

Maar ik zou wel eens willen weten waar je b.v. een PM-11S1 Revised hebt beluisterd. Maar goed kom maar met de details over al je ervaringen met deze apparatuur. Dan kunnen we ook iets van jou leren.

Zo niet dan neem ik aan dat je alles uit je duim zuigt. We zijn hier een serieus forum en hoewel iedereen wel eens fouten kan en mag maken zitten we niet op een hoop onzin te wachten. En ben ik blij dat je al in een vroeg stadium door de mand bent gevallen.

Mexicaanse Hond

#23
Volgens mij doen jullie allebei precies hetzelfde, nl. zonder de feiten te kennen beweren dat de ander zonder geluisterd te hebben een oordeel over de PM-11 S1 en S2 geeft.
Ik kan me wel goed voorstellen dat het Joep in zijn verkeerde keelgat is geschoten en dat hij zo gereageerd heeft. Je kunt niet zomaar beweren dat iemand iets niet beluisterd heeft, dorst.  nonono

joep

Hij is in ieder geval ruim in de gelegenheid gesteld om het tegendeel te bewijzen.

viceadmiraal61

bericht voor lyunch1979...ik zou zeggen als je tevreden bent houden de mooie marantz

JohnWx

Citaat van: dorst op december 10, 2010, 10:06:42
Jammer dat je conclusies trekt zonder dit na te gaan. Ik heb alle genoemde versterkers wel degelijk vergeleken op dezelfde speakers, kabels, in dezelfde ruimte noem maar op.
Maar laat maar lekker zitten zou ik zeggen met je loze kreten!!!!!!!!!!!!!!!!

ik zou zeggen inpakken strik er omheen en nooit meer terug komen

wat een eicel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mars

Citaat van: dorst op december 10, 2010, 10:06:42
Jammer dat je conclusies trekt zonder dit na te gaan. Ik heb alle genoemde versterkers wel degelijk vergeleken op dezelfde speakers, kabels, in dezelfde ruimte noem maar op.
Maar laat maar lekker zitten zou ik zeggen met je loze kreten!!!!!!!!!!!!!!!!

OI @ dorst,


Wederom met alle respect!!! want we kennen elkaar nog niet eens , en IK heb in eerste instantie respect voor  een voor mij onbekend persoon enfin................niet belangrijk.

Wat ik wel aan jou wilde vragen!!!!, is dit;

WAAROM DOE JE ZO? OKE JE KAN RUZIE KRIJGEN ENZ ENZ OP EEN FORUM , MAAR OM BINNEN 10 POSTINGS EEN TOON NEER TE ZETTEN , DIE WIJ OP DIT FORUM NIET GEWEND ZIJN , DOET MIJ MET VRAAGTEKENS LATEN ZITTEN.( niet dat we niet mee zouden kunnen dealen hoor , maar wij zijn al best lang op, en met dit forum bezig , en zijn niet bang om pittige discussies uit de weg te gaan, maar 1 ding moet duidelijk blijven; en dat is namelijk dat wij hier met een hobby bezig zijn ..................en hobby's horen toch leuk en interressant te zijn??)

dUS NOGMAALS , WAAROM dorst DOE JE ZO??
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

211

#28
...
Zolang je maar geniet....