Citaat van: viceadmiraal61 op september 19, 2009, 17:16:56
ja heren ik zou jullie allemaal wel eens mee willen nemen naar een opname live dan kan je horen hoe moeilijk het
is om de juiste verhoudingen te kiezen stem tegen over band en hoe je diepte kan maken in een opname
een bezoekje waar gemasterd wordt is ook een beleving.....
als daar belangstelling voor u hoor ik dat graag .....ik noteer de namen en bel of imail ruim van te voren of de
betrokken persoon kan of niet....
zo gaan wij binnen kort een workshop houden in montfoort daar gaat optreden met meters hoge kodo drums
circle percussion zij treden live op ...wij nemen dit op....en geven dit daar op een high-end installatie weer
het vergelijk ..samen met a.j.van der hul ..wie zou dit mee willen maken...het is gratis...
datum in november volgt snel....
fritz de with
Even ter informatie , het is in Montfoort en dat ligt vlakbij Utrecht .
Je hebt namelijk ook Montfort met één o en dat ligt in Limburg , daar is het dus niet .
Naar mijn idee zijn er wel wat weinig aanmeldingen voor een forum met minstens 500 leden .
Ik denk zelf dat we toch minimaal de 25 aanmeldingen moeten kunnen halen , tot nu toe hebben zich maar een man of 6 aangemeld
Om te verduidelijken en een indruk te geven wie de groep die gaat optreden precies is " dat is CIRCLE PERCUSSION " zal ik een tweetal links plaatsen van YouTube , hopende dat er dan meer interesse voor is .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
De eerste link is van Fritz zelf afkomstig , onder zijn naam ViceAdmiraal61 , en heet cd recording Circle Percussion .
http://www.youtube.com/watch?v=Gbv945wbjSQ-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De tweede link is afkomstig van de groep zelf en heet : Circle Percussion Clip
http://www.youtube.com/watch?v=bZfjSSxK47Y-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Groeten EDWIN B