meet en greet bij sts digital fritz de with

Gestart door viceadmiraal61, september 07, 2009, 07:40:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BernHardN

Citaat van: viceadmiraal61 op september 19, 2009, 17:16:56
ja heren ik zou jullie allemaal wel eens mee willen nemen naar een opname live dan kan je horen hoe moeilijk het
is om de juiste verhoudingen te kiezen stem tegen over band en hoe je diepte kan maken in een opname
een bezoekje waar gemasterd wordt is ook een beleving.....
als daar belangstelling voor u hoor ik dat graag .....ik noteer de namen en bel of imail ruim van te voren of de
betrokken persoon kan of niet....
zo gaan wij binnen kort een workshop houden in montfoort daar gaat optreden met meters hoge kodo drums
circle percussion zij treden live op ...wij nemen dit op....en geven dit daar op een high-end installatie weer
het vergelijk ..samen met a.j.van der hul ..wie zou dit mee willen maken...het is gratis...

datum in november volgt snel....

fritz de with

Dat lijkt me ook gaaf......

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MadVillain


Roland65

Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

HiFi gek

Ik wil uiteraard ook mee Fritz .

Lijkt mij enorm veel spectakel met die Kodo drums .



Groeten  EDWIN  B

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Roland65

Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

HiFi gek

Citaat van: viceadmiraal61 op september 19, 2009, 17:16:56
ja heren ik zou jullie allemaal wel eens mee willen nemen naar een opname live dan kan je horen hoe moeilijk het
is om de juiste verhoudingen te kiezen stem tegen over band en hoe je diepte kan maken in een opname
een bezoekje waar gemasterd wordt is ook een beleving.....
als daar belangstelling voor u hoor ik dat graag .....ik noteer de namen en bel of imail ruim van te voren of de
betrokken persoon kan of niet....
zo gaan wij binnen kort een workshop houden in montfoort daar gaat optreden met meters hoge kodo drums
circle percussion zij treden live op ...wij nemen dit op....en geven dit daar op een high-end installatie weer
het vergelijk ..samen met a.j.van der hul ..wie zou dit mee willen maken...het is gratis...

datum in november volgt snel....

fritz de with



Even ter informatie , het is in Montfoort en dat ligt vlakbij Utrecht .
Je hebt namelijk ook Montfort met één o en dat ligt in Limburg , daar is het dus niet .


Naar mijn idee zijn er wel wat weinig aanmeldingen voor een forum met minstens 500 leden .
Ik denk zelf dat we toch minimaal de 25 aanmeldingen moeten kunnen halen , tot nu toe hebben zich maar een man of 6 aangemeld  :?

Om te verduidelijken en een indruk te geven wie de groep die gaat optreden precies is " dat is CIRCLE PERCUSSION " zal ik een tweetal links plaatsen van YouTube , hopende dat er dan meer interesse voor is .


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


De eerste link is van Fritz zelf afkomstig , onder zijn naam ViceAdmiraal61 , en heet     cd recording Circle Percussion .



http://www.youtube.com/watch?v=Gbv945wbjSQ


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


De tweede link is afkomstig van de groep zelf en heet : Circle Percussion Clip



http://www.youtube.com/watch?v=bZfjSSxK47Y


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Groeten  EDWIN  B



Roland65

Volgens mij is de uitnodiging van Fritz niet exclusief voor het Marantz-forum maar meer een kennisgeving dat de mogelijkheid er is om als Marantzforumleden hierbij ookl aanwezig te zijn.
Erbij willen zijn of niet is iets dat ieder zelf maar moet bepalen toch?
Mij lijkt het in ieder geval heel interessant en als het werk het toelaat wil ik graag van de partij zijn.
Roland
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

MadVillain

Citaat van: HiFi gek op september 21, 2009, 21:23:00


Even ter informatie , het is in Montfoort en dat ligt vlakbij Utrecht .
Je hebt namelijk ook Montfort met één o en dat ligt in Limburg , daar is het dus niet .


Naar mijn idee zijn er wel wat weinig aanmeldingen voor een forum met minstens 500 leden .
Ik denk zelf dat we toch minimaal de 25 aanmeldingen moeten kunnen halen , tot nu toe hebben zich maar een man of 6 aangemeld  :?

Om te verduidelijken en een indruk te geven wie de groep die gaat optreden precies is " dat is CIRCLE PERCUSSION " zal ik een tweetal links plaatsen van YouTube , hopende dat er dan meer interesse voor is .


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


De eerste link is van Fritz zelf afkomstig , onder zijn naam ViceAdmiraal61 , en heet     cd recording Circle Percussion .



http://www.youtube.com/watch?v=Gbv945wbjSQ


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


De tweede link is afkomstig van de groep zelf en heet : Circle Percussion Clip



http://www.youtube.com/watch?v=bZfjSSxK47Y


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Groeten  EDWIN  B




Dat s jammer dat het in Montfoort is. Want dan was het voor mij op fiets afstand als het Montfort geweest zou zijn :D.

Moeten wij ons bij Fritz aanmelden of is een reply in dit topic genoeg? want dan zou ik iets van nr 3 zijn.

viceadmiraal61

stuur maar een Imail...natuurlijk is niks verplicht.......maar wil je een geluids installatie op zijn echtheid
beoordelen is het luisteren naar live muziek toch een must....en ik wil jullie even echt laag laten horen
live

dus het advies ik zie jullie (niet alle 500 forum leden) graag bij de opname.

viceadmiraal61

sorry het is EMAIL................................................

HiFi gek

#43
Gisteren is Fritz de With bij mij langs geweest (zaterdag) .

Hij had als voorproefje een zelf uitgebrachte STS-Digital cd meegenomen van Circle Percussion , dat is de groep die dus gaat optreden op de metershoge KODO drums wat gaat plaatsvinden op 19 -12-2009 in Montfoort wat bij Utrecht ligt .

Het is zeer spectaculair te noemen wat Fritz op zijn cd had staan , wat natuurlijk nog veel spectaculairder wordt tijdens een live optreden .

Tevens had hij bij zich de nieuwste uitgave van de bekende : High End Audiophile Test Demo SACD ( 12 th edition ) .
Die Test Demo SACD's hebben altijd die Marantz temperatuur meter en het Marantz logo op de voorkant van het cd boekje staan < dan weten de meesten wel welke sacd's ik bedoel .

Deze sacd is opgenomen volgens Fritz zijn nieuwste opname techniek , en zonder te overdrijven kan ik jullie melden dat het de beste opname kwaliteit is die ik ooit gehoord heb .
Ik heb heel veel sacd's van de bekende high end labels thuis , die 12 th edition van Fritz overstijgt ze qua opname kwaliteit allemaal .
Tevens waar het vooral om gaat staat er heel mooie muziek op , vooral mooie symfonische jazz waarin vrouwen prachtige ballades zingen en hun stemmen zeer mooi boven het audiorack geplaats zijn .
En het laagfundament is aanzienlijk beter dan voorheen t.o.v. eerdere uitgaves .

Deze SACD 12 th edition is te koop op de komende VAD schow in Veldhoven  voor een erg aantrekkelijke prijs zoals Fritz mij vertelde .



Groeten  EDWIN  B

Martin

Citaat van: HiFi gek op oktober 11, 2009, 12:15:46

Deze SACD 12 th edition is te koop op de komende VAD schow in Veldhoven  voor een erg aantrekkelijke prijs zoals Fritz mij vertelde .



Groeten  EDWIN  B

Klinkt interessant die SACD, ik ga niet naar de VAD show maar is hier wel aan te komen? of wie gaat hierheen.

groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok