Nog even verder gegaan, ik heb het relai uit elkaar gehaald. Hier blijkt dat het dingetje nog in prima staat is. echter is er soms toch een kanaal uitval. Ga ik verder kijken zie ik dat één speaker terminal kapot is. Twee kleine scheurtjes waardoor ern soms een onderbreking kan komen. Ik heb dat gerepareerd (langere schroeven).
nieuwe elko'stjes geplaatst bindingen na gekeken.
En nog even iets grappig, Men steld altijd dat je betere kabels moet hebben voor het audio.
Goede kabels absoluut maar stel als ik nu gebelanceerde high-end kabels neem van 150,- per kanaal.
Dit is voor mijn cd speler die ik hier--->
Op aan ga sluiten, is er speciaal voor ontwikkeld.
Echter, kijk je in de versterker zelf. --->
Zit er een armoedig klik-contact kabeltje. Dit is ook precies hetzelfde voor de normale CD ingang. Echter heeft deze nog minder weerstand aangezien die via print--> klik contact--> voorversterker.
en de gebalanceerde is: klik contact--> print--> klik contact--> voorversterker
En als we over aarde praten, de normale ingang is verguld aan het chassi (beide koper) en het gebalanceerde is een standaard contact ook aan het chassi, hier is dus wéér meer weerstand.
''vooral Mr Ishiwata geloven en zijn KI & SE edition kopen"
Voor de duidelijkheid ik Kat de versterker niet af, tegendeel vind het een mooi apparaat voor de collectie hier
maar het is meer het idee dat kabels JUIST de sleutel zijn tot goed geluid. Met deze feiten is dat moeilijk waar te maken.