Ontstorings filter

Gestart door Totofan, augustus 27, 2009, 14:11:10

Vorige topic - Volgende topic

Totofan

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Marvin

zo beter?

overigens is het een link vanuit je winkelwagen, die kunnen wij niet zien....  :-D

Totofan

Het is dit artikel in de online catalogus van www.conrad.nl

ONTSTORINGSFILTER
Bestnr.:  190179 - 8A

Kun je kijken welk artikel ik bedoel, misschien werkt het zo. :-P
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Marvin

conrad ontstroringsfilter (klikbaar)

wat je er mee kan en of het helpt, dat weet ik niet....

Totofan

Citaat van: marvin op augustus 27, 2009, 20:51:45
conrad ontstroringsfilter (klikbaar)

wat je er mee kan en of het helpt, dat weet ik niet....

Ik ben ook niet z'n techneut, tenminste niet in elektronica, maar de kenners hier zullen het wel weten, hoop ik.
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

gerard

Heb je een storing die je hoort via je hifi of tv?

Zo nee, dan zou ik ook geen filter ergens tussen plaatsen.
Wat goed is hoef je niet te veranderen.

Soms hoor je wel eens iets over storing van koelkasten of lichtdimmers; als je die wel hebt kun je zo'n ontstoorder bij de storende bron plaatsen, misschien helpt het  :-P
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Jeroen

Hè dit filter komt me bekend voor, op een zelfbouw site heeft een ene maarten een netflter gemaakt en de beschrijving en foto's erbij geplaats. Dit is de link naar de site http://www.euronet.nl/~mgw/diy/cabling/nl_2netfilter_1.html misschien heb je hier iets aan.
Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Totofan

Citaat van: Jeroen op augustus 27, 2009, 23:11:14
Hè dit filter komt me bekend voor, op een zelfbouw site heeft een ene maarten een netflter gemaakt en de beschrijving en foto's erbij geplaats. Dit is de link naar de site http://www.euronet.nl/~mgw/diy/cabling/nl_2netfilter_1.html misschien heb je hier iets aan.
Gr. Jeroen

Ja dat klopt daar heb ik het ook van, die heeft er een netfilter van gemaakt, van dit onderdeel.
Daarom dacht ik misschien is dit ook wat voor mij.

Gerard

Ik heb in geen storing op de tve of hifi, ik kan de volume voluit zetten, zonder muziek natuurlijk :wink:, dan hoor ik niets. Dus dat is okee. Je hoort wel eens van die verhalen over vuil stroom, of is dat weer een heel ander verhaal, of begeef ik me nu op gladijs :roll: ik ben maar een leek in dit soort dingen.  HLP
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

gerard

Citaat van: Totofan op augustus 28, 2009, 17:23:40
Je hoort wel eens van die verhalen over vuil stroom....
:-D :-D Heb je al eens geroken aan je wandcontactdozen? Stinkt het ook?

Citaat van: Totofan op augustus 28, 2009, 17:23:40
Ja dat klopt daar heb ik het ook van, die heeft er een netfilter van gemaakt, van dit onderdeel.
Daarom dacht ik misschien is dit ook wat voor mij.
Ik heb 'm ook gezien en zou ook zoiets maken, maar....

Citeer
Ik heb in geen storing op de tve of hifi, ik kan de volume voluit zetten, zonder muziek natuurlijk :wink:, dan hoor ik niets. Dus dat is okee.
Om bovengenoemde reden doe ik het niet. Blijkbaar filtert de apparatuur de troep/vervuiling er zelf wel uit.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Totofan

Citaat van: gerard op augustus 28, 2009, 19:02:38
:-D :-D Heb je al eens geroken aan je wandcontactdozen? Stinkt het ook?

LOL

Ik heb 'm ook gezien en zou ook zoiets maken, maar....
Om bovengenoemde reden doe ik het niet. Blijkbaar filtert de apparatuur de troep/vervuiling er zelf wel uit.

Ik sta er ook sceptisch tegen over hoor, misschien dat anderen er anders overdenken :?
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Maurice

Citaat van: Jeroen op augustus 27, 2009, 23:11:14
Gr. Jeroen
Dat is Maarten van www.platenspeler.com . Op deze website vindt je meer DIY projecten, oa kabels.
Ik heb er helaas zelf geen ervaring mee, dus kan er niets zinnigs over zeggen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81

@gerard

die was echt goed altijd die reclame  :-D :lol:

het zal vast wel meerwaarde hebben zo,n onstorings filter ,de de betere apparatuur je hebt des de beter je het verschil zal kunnen horen