Ik heb veel Marantzspullen cadeau gedaan aan mijn maatje. Zoals gezegd heb ik de Model 29, ik kan er geen afstand van doen, een de stapel 2216's in diverse uitvoeringen, 2215B, reclamebord en verlichting en een paar racken, draaitafeltje en vast nog wat meer gehouden.
Ik luister tot tevredenheid naar de bovenstaande set en andere troep die ik verzameld heb en na veel uitstapjes ga ik nu uiteindelijk voor de muziek.
Deze vakantie zou ik de laatste hand leggen aan mijn zelfbouwspeakers, die in eerste instantie aangestuurd worden door een 2216, ware het niet dat mijn schoonmoeder en eigen pa het aardse hebben verlaten. Je snapt dat er niets van gekomen is. De kasten staan klaar en op termijn, als alles enigszins rustig is, ga ik de units halen en dan zal 't snel knallen. Dat moet wel lukken met een Fostex in deze kasten. Wellicht dat Marco enige ervaring ermee heeft.
Ik draai met net zoveel plezier op mijn andere setje:
Sinds gisteren ben ik daarmee weer aan het bi-ampen geslagen (oh boys, wat een hobby hebben we toch) en ik moet zeggen dat ik ermee zou kunnen leven.
Ik zag dat Totofan hier ook lid is. Wellicht in het najaar, als hij ermee instemt, een verhaal over hem en zijn set schrijven voor mijn site, andere hangplek en hier.
M.i. zou dat leuk zijn.
Voor meer:
www.hififreak.nl