ik heb een nieuwe speaker voor de helf van de nieuw prijs, geen gratis omdat dit moelijk te verhalen was bij de fabriek.
want wat was er nu gebeurt, de eindversterker heeft ergens een foutje gemaakt dit komt waarscheinlijk omdat die wat ouder is(wat die percies zij weet ik niet meer). waardoor de speaker ipv naar buiten een klap naar binnen heeft gemaakt. waardoor weer de spoel in de speaker tegen het einde van de magneet is geklapt en de spoel is beschadicht. dus speaker dood.
kijk kan gebeuren maarja de speaker die ik nu aan het bouwen ben heb is het laatste waar speakers van, bewaard die speciaal voor me. en zijn nergens meer te krijgen hji heeft ook zijn best voor me moeten doen om nog aan nieuwe woofers te komen.
dus als dit met me nieuwe speakers gebeurt heb ik meer problemen dan nu, daarom zit ik er nu heel erug aan te denken om hem te verkopen want 1 keer is leuk maar nu hoef ik dat gezeik niet meer. en dan verkoop ik me proton ook en me sr, koop ik een goede reciever waar alles op en aan zit. want me proton is ook alleen uitgerust met DD en Pl. en hang ik daar later of als ik genoeg geld heb gelijk een goede (zowieso marantz) bak aan voor de fronds, want het stereo beeld is schittert nu.
dus heb wel wat te doen nu, en ga meer eens kijken hoeveel ik bij elkaar moet slepen om wat mooi's te kopen.