Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 30, 2010, 23:07:41
Stop maar met zoeken naar een Marantz SA7-S1.  :evil: http://link.marktplaats.nl/343199224



Wat doen die Cola blikken daar ?

Een Denon 635 cd speler.

Deze cd speler is gemodificeerd volgens de lampizator.

de dac in deze speler is een I dac PCM 61P
en is gemodificeerd met 6n2p buizen.
de gebruikte elco's zijn van ampohm.
de gehele geluidsweg is uitgevoerd met zilver draad.

Verder heb ik de speler naast een marantz SA-7S1 gehad en dan steekt de denon er met kop en schouder er boven uit. Het is een genot om naar te luisteren, veel detail en compleet 3d geluid.



dat uitsteken snap ik nog wel met die buizen ivm de hoogte maar hoe speel je op die denon een sacd ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Ja, goed punt. Zal moeilijk gaan.

lo

Zal wel een heel gewichtige speler zijn geworden met al dat extra materiaal erin. En tsja, beter dan de SA7 :?
Zoals we hier wel eens meer opmerken, de persoon in kwestie bepaalt zelf hoe of hij eea vindt klinken.  :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

MadVillain

Wadia 170i voor 150,-!!! nieuw kost hij 449,- Als je een dac hebt dan is deze echt een mooie combi met je ipod, iPhone werkt iig niet!

http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/75880/Wadia_170_transport_.html

jowa

Sugden AU-51, blijft gaat spul  :kwijl: Link naar AU-51
Gezien de leeftijd, is de servicebeurt zeker geadviseerd.
Dit geeft echt een heerlijke relaxte sound, mocht je laag te kort komen.... dit wil vooral Quadral's wel voorzien van voldoende laag  :-D  byebye  :schater:

Mexicaanse Hond

http://verkopers.marktplaats.nl/14027521 Dat zijn scherpe prijzen. Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

WimPeu

Was dat niet die verkoper die toen die MF A5 ook zo goedkoop aanbood maar niet reageerde op mailtjes....of ben ik nu even in de war????
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Ik dacht dat dat iemand anders was. Ik kan me wel een opmerking van jwx dat er 'een luchtje aan zit' herinneren. Dat ging over deze Volendammer, dacht ik. Hij geeft zelfs een jaar garantie in één van zijn advertenties.

xander32

#1226
Citaat van: WimPeu op mei 09, 2010, 09:14:38
Was dat niet die verkoper die toen die MF A5 ook zo goedkoop aanbood maar niet reageerde op mailtjes....of ben ik nu even in de war????
Volgens mij idd. dezelfde aanbieder. Deze had een maand geleden een MF A5 CD te koop voor absurd lage prijs - echter geen enkele respons gehad op mijn mailtjes. Buiten mail heeft hij/zij geen andere contactgegevens opgegeven. De CL Audio amps. stonden er toen ook te koop.

Opvallende is dat hij/zij steeds dezelfde producten aanbied als http://verkopers.marktplaats.nl/10959730 - die is ook sponsor bij de buren en krijgt alleen maar positieve feedback, schijnt echt een goede gast te zijn. Krijg het idee dat die Volendammer Erik (van Jouwhifi) zit te jennen :x :?.

Sander.

Mexicaanse Hond

Dit valt dus wederom in de categorie 'humor om te lachen'.

Mexicaanse Hond

Citaat van: xander32 op mei 09, 2010, 09:40:46


Opvallende is dat hij/zij steeds dezelfde producten aanbied als http://verkopers.marktplaats.nl/10959730 - die is ook sponsor bij de buren en krijgt alleen maar positieve feedback, schijnt echt een goede gast te zijn. Krijg het idee dat die Volendammer Erik (van Jouwhifi) zit te jennen :x :?.

Sander.

Ja, dat lijkt me een plausibele verklaring. Het lukt 'm zeker niet om af te dingen.

xander32

#1229
Citaat van: Mexicaanse Hond op mei 09, 2010, 09:54:39
Ja, dat lijkt me een plausibele verklaring. Het lukt 'm zeker niet om af te dingen.
De eigenaar van jouwhifi kent betreffende aanbieder uit Volendam met naam en toenaam. Is bekend. Deze aanbieder uit Volendam flikt dit ook bij andere eerlijke aanbieders.

Die gast(aanbieder Volendam) is het vast om de aandacht te doen - zo snel je het er niet meer over hebt ontneem je hem/haar dat pleziertje en zal het wel snel afgelopen zijn/zal hij of zij weer een ander slachtoffer zoeken.

Trieste typjes maar ik ga er dan maar geen woorden meer aan vuil maken.
(moet ook oppassen met voorbarige conclusies trekken - hoor en wederhoor ...)

Sander.