Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ll0ll

dat is inderdaad veel geld, maar zo'n CD7 die je te koop tegenkomt is een eenmalig kans om het beste op CD gebied van Marantz te krijgen. Het apparaat kosste bij introductie in 1999 13500 gulden, en KI en z'n team heeft over een periode van bijna 10 jaar aan het apparaat ontwikkeld voor ie uiteindelijk op de markt kwam. :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Mexicaanse Hond

Er zullen er ook wel niet veel van geproduceerd zijn, weet jij hoeveel?

ll0ll

750. Marantz had -naar het schijnt- nog 1500 tda1541 s2's op de plank liggen. :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

sattie

Wat is een zwarte cd14 nog waard ? Zonder ab dan.

Mexicaanse Hond

Citaat van: sattie op november 05, 2009, 16:59:39
Wat is een zwarte cd14 nog waard ? Zonder ab dan.
Dat ligt er maar helemaal aan. Heb je er een op het oog of een in de aanbieding.  :-D

Dennis E36

Zonder ab schat ik zo tussen de 450 en 550 (afhankelijk van de leeftijd!!!)
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

scanspeakman

Citaat van: ll0ll op november 05, 2009, 16:18:03
dat is inderdaad veel geld, maar zo'n CD7 die je te koop tegenkomt is een eenmalig kans om het beste op CD gebied van Marantz te krijgen. Het apparaat kosste bij introductie in 1999 13500 gulden, en KI en z'n team heeft over een periode van bijna 10 jaar aan het apparaat ontwikkeld voor ie uiteindelijk op de markt kwam. :)

10 jaar met een heel team? Dat soort verhalen geloof ik dus totaal niet. Betwijfel of die dac er toen al was. Ik hoor die onzin wel vaker en als je dan kijkt zit er een DAC in die pas 6 maanden uit is. Volgens mij is dit niets meer en zeker ook niets minder als een demo van technisch kunnen van dat moment van Philips en vervolgens verkocht onder het premium merk marantz.

Maar weer even ontopic. Dit is zeker een buitenkans. Jammer dat ik de pieken niet heb op het moment maar anders..........
Scanspeakman 

ll0ll

Citaat van: scanspeakman op november 05, 2009, 21:06:06
10 jaar met een heel team? Dat soort verhalen geloof ik dus totaal niet. Betwijfel of die dac er toen al was. Ik hoor die onzin wel vaker en als je dan kijkt zit er een DAC in die pas 6 maanden uit is. Volgens mij is dit niets meer en zeker ook niets minder als een demo van technisch kunnen van dat moment van Philips en vervolgens verkocht onder het premium merk marantz.

Maar weer even ontopic. Dit is zeker een buitenkans. Jammer dat ik de pieken niet heb op het moment maar anders..........
Scanspeakman 

Mwa, voor zover ik uit de reviews begrijp is de ontwikkeling van de cd7 ook een japanse aangelegenheid geweest. Zo lees ik in de what hifi review dat KI daarin aangeeft dat de filterstanden en de mogelijkheid om de noise filter in te schakelen er puur voor de japanse markt op zitten, en dat de speler naar europese smaak standaard op filter stand 1 en noisefilter uit staat.
Ook dat verhaal over het 10 jaar ontwikkelen komt ik in meerdere reviews tegen. Maar ja, wat daarvan waar is... :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Mexicaanse Hond

#38
Citaat van: scanspeakman op november 05, 2009, 21:06:06
Dit is zeker een buitenkans. Jammer dat ik de pieken niet heb op het moment maar anders..........
Is er hier iemand die wel in de markt is voor deze speler?

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 05, 2009, 21:21:43
Is er hier iemand die wel in de markt is voor deze speler?

Zelfs ikke niet!! :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES


MadVillain

Had ik het geld maar......Dan direct!

Marvin

cd's...?!  :-o

kan je die nog steeds kopen dan....??  :-D clown1

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op november 05, 2009, 23:46:10
cd's...?!  :-o

kan je die nog steeds kopen dan....??  :-D clown1

Ja hoor, zelfs van Jean Michel Jarre.  :wink: