Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: jwx op juni 21, 2010, 18:00:25
Mooie PM-16 in het zwart zie je haast nooit


http://link.marktplaats.nl/356777860

Wauw da's echt een pracht exemplaar.
Als ik geen accuphase E 206 in de revisie had gehad dan .........................

groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81


JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op juni 21, 2010, 19:52:53
Wauw da's echt een pracht exemplaar.
Als ik geen accuphase E 206 in de revisie had gehad dan .........................

groet Whisper

ja ga door ga door maak me gek
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cesar

Citaat van: Dennis E36 op juni 21, 2010, 00:13:40
Beetje prijzig...is geen mkII.

Je hebt gelijk, hij was ook gelijk akkoord met mijn bod... dat verraste me al  :-D netjes verontschuldigt en bod ingetrokken   nopompom
Stereo: PM17mkIIm - CD17MkIII KI - ST17m
HT: SR5400ose - DV7600

Dennis E36

Citaat van: Cesar op juni 21, 2010, 22:08:48
Je hebt gelijk, hij was ook gelijk akkoord met mijn bod... dat verraste me al  :-D netjes verontschuldigt en bod ingetrokken   nopompom

Of gewoon voor €300,- minder meenemen.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Mooie SA-1 voor een geheel andere prijs dan degene die er eigenlijk continu op stond:

http://link.marktplaats.nl/357303987

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

echt een prachtig apparaat die SA1  notworthy

lo

Niks voor jou om een "voorzichtige" en relatief betaalbare up-grade start te doen :-)
Ik weet het, je kunt je centen op dit moment beter gebruiken maar is toch aanlokkelijk.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ja klopt geldt niet voor en dan zou ik deze ook niet kopen maar een SA11S2  :wink:

MadVillain

Of gewoon een cd11le :)

lo

Is de jouwe naar een andere baas aan het soliciteren :-D
Ik denk toch dat Arjan de betere keuze maakt redface

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MadVillain

Die van mij gaat de deur niet uit :D

Er staat er wel 1 te koop waar imo veels te veel voor gevraagd wordt. Als ik er nog 1 zou tegenkomen dan zou dat een donor speler worden.

Als de verhalen kloppen wat ik heb gehoord over de sa11 dan zou ik er persoonlijk niet voor kiezen ivm een luidruchtig loopwerk. Ik heb het van de vorige eigenaar van mijn speakers gehoord, en is overgestapt naar Accuphase :). En van Hifi-gek heb ik het in een thread eens begrepen.
Aangezien ik regelmatig op laag volume draai, en zelfs daarom een lamp uitzet wat ik hoor zoemen en zelfs mijn klok wegzet, wil ik echt geen sa11. De cd11le is iig erg stil.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Marantz 81

Ik heb niks met die oudere apparatuur ,vindt het niet mooi  byebye