Denon pma 1500 ae of de marantz pm 7003

Gestart door cheese, juni 22, 2009, 12:09:47

Vorige topic - Volgende topic

xander32

Gefeli! Good choice  hello.

Maarre......    het is geen Marantz  shutup .......

:-D Sander.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cheese

ja en ik moet zeggen.....het is geen marantz.....maar het klinkt wel erg goed hoor.....mooie volle strakke bassen en mooi stereo beeld.....met veel detail, maar niet dat het vervelend gaat worden....

Deze versterker gaan we niet gelijk weer mee dozen schuiven.....hij blijft lekker staan.....en dat knopje power amp direct om te schakelen tussen stereo en je ht is ook super handig.

gr Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

cheese

Zit weer heerlijk te luisteren en het lijkt wel of de versterker helemaal los komt....hij stond al een tijd opgeslagen en klinkt steeds mooier...ben echt blij met deze denon.

gr kees
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Paul

Citaat van: cheese op juni 25, 2009, 22:59:53
Zit weer heerlijk te luisteren en het lijkt wel of de versterker helemaal los komt....hij stond al een tijd opgeslagen en klinkt steeds mooier...ben echt blij met deze denon.

gr kees
Kees veel luister plezier met je nwe aanwinst  :yes: HB, blijkt dat er meerdere producenten kwaliteit leveren.
Heb zelf ook een Denon receiver en daar is niks mis mee. :lol: :-)
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

ja ik maak mij ook schuldig aan het feit van het bezit van een Denon  clown1
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Totofan

Niet te veel aanprijzen die Denon, anders stappen we allemaal over shutup shutup
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

xander32

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mars

Citaat van: cheese op juni 25, 2009, 22:59:53

gr kees

OI Kees

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik veel amps mag lenen. Of ik ga gewoon bij kennissen in hun audio winkel hangen.

Wat ik wil zeggen is het volgende; Marciano( inkoop audio mediamarkt Den Haag) en ik hebben ooit een echtte vegelijking gedaan (en de tijd voorgenomen) tussen de Marantz pm15s1 en de Denon pma1500ae.

Wat ons en ook andere betreft was de Denon niet een kleinbeetje maar een heleboel winnaar.

Denon liet gewoon meer muziek horem em was mooi maar niet overdreven in het laag, terwijl Marantz met name met laag een bagger figuur sloeg.

wil dit morgen wel toelichten
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

5.1.4

Philips 75PUS8303

Marvin

ook hier staat er meer Denon in de kast dan Marantz, gelukkig...  clown1
alleen de receiver is van Marantz....

maar gefeliciteerd, mooie versterker!!

cheese

Citaat van: mars op juni 27, 2009, 03:14:47
OI Kees

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik veel amps mag lenen. Of ik ga gewoon bij kennissen in hun audio winkel hangen.

Wat ik wil zeggen is het volgende; Marciano( inkoop audio mediamarkt Den Haag) en ik hebben ooit een echtte vegelijking gedaan (en de tijd voorgenomen) tussen de Marantz pm15s1 en de Denon pma1500ae.

Wat ons en ook andere betreft was de Denon niet een kleinbeetje maar een heleboel winnaar.

Denon liet gewoon meer muziek horem em was mooi maar niet overdreven in het laag, terwijl Marantz met name met laag een bagger figuur sloeg.

wil dit morgen wel toelichten

Oke mooi om te horen...sorry marantz.....ja ik kan het alleen maar beamen dat het echt een top versterker is....

Gr Kees