Nieuwe versterker aanschaffen...pm8003?

Gestart door Sinuswave, juni 18, 2009, 11:52:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Slashhead

Citaat van: Sinuswave op juni 19, 2009, 12:30:09
Ik heb besloten om de 8003 aan te schaffen, voor €625 lijkt het me een zeer mooie deal  :lol:


Gefeliciteerd met je aanschaf.

FOTOOOOOOO's  :-D

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Sinuswave

haha die komen zodra ik hem heb  :-D
eerst nog even met die kerel overleggen van wie ik hem overneem.
Zal komende week worden denk ik. Ach dan kan ik nog even rustig afscheid nemen van mn pm6002 byebye
Vanaf komende week PM8003
Sony SCD-XB940
Kef iQ3
Van Den Hul The Name interlink
Van Den Hul The Clearwater speakercable
Puresonic bananenpluggen

Totofan

Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt, veel plezier er mee  hello
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Marantz 81

Citaat van: jwx op juni 18, 2009, 20:37:35
Dat 1 na laatste ben ik niet met je eens dat over die kabels
Zelfs met een dropveter moet het goed zijn

ja dat kan , ik zeg toch ook niet dat het geluid dan niet goed is ,maar dat een goede interlink belangrijk is

omdat die niks moet doen met het geluid van bron naar versterker zonder verlies of last heeft van voedings kabels die het singaal kunne beinvloeden  , en zo,n dropvetertje voldoet daar niet aan

het is allemaal niet wereldschokkend ,maar ik hoorde wel degelijk het verschil tussen een dropveter of een vdh the name

ook in verleden met car audio van standaard rca naar 3 voudig geisoleerd en andere kern

Marantz 81

ow veel plezier van de pm8003 ,hele mooie versterker  :yes:

heb voordat ik de pm7001 kocht ook voor een pm6002 gekeken maar vondt het vermogen te laag  ik speel met Q5

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 21, 2009, 22:31:27
ja dat kan , ik zeg toch ook niet dat het geluid dan niet goed is ,maar dat een goede interlink belangrijk is

omdat die niks moet doen met het geluid van bron naar versterker zonder verlies of last heeft van voedings kabels die het singaal kunne beinvloeden  , en zo,n dropvetertje voldoet daar niet aan

het is allemaal niet wereldschokkend ,maar ik hoorde wel degelijk het verschil tussen een dropveter of een vdh the name

ook in verleden met car audio van standaard rca naar 3 voudig geisoleerd en andere kern


Begrijp mij niet verkeerd
Heb ook liever een dikke Siltech er tussen al is het maar voor de heb

Heb een mooi Naim stekkerblok voor weinig op EBAY.DE gekocht prachtig maar hij gaat gewoon door de muur weer naar een Hemablok en die gaat het contact pas in
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Sinuswave

Citaat van: Marantz 81 op juni 21, 2009, 22:40:58
ow veel plezier van de pm8003 ,hele mooie versterker  :yes:

heb voordat ik de pm7001 kocht ook voor een pm6002 gekeken maar vondt het vermogen te laag  ik speel met Q5

Ja ja, mooie speaker is dat, ik wil stiekum nog wel naar een iQ9... en eigenlijk een XQ20... maar die zijn voor mijn budget toch wel wat prijzig. Punt is vooral dat kef niet meer geleverd word door hifi zaken en die importeur failliet is  :x dus het zullen vanaf nu waarscheinlijk tweedehandsjes worden. Nieuwe Kefs komen nu uit china... dus dat is gewoon niet zo fijn.

Ach ondertussen droom ik gewoon even verder over die geile dynaudio`s
Vanaf komende week PM8003
Sony SCD-XB940
Kef iQ3
Van Den Hul The Name interlink
Van Den Hul The Clearwater speakercable
Puresonic bananenpluggen

JohnWx

#38
Citaat van: Sinuswave op juni 22, 2009, 00:23:51
Ja ja, mooie speaker is dat, ik wil stiekum nog wel naar een iQ9... en eigenlijk een XQ20... maar die zijn voor mijn budget toch wel wat prijzig. Punt is vooral dat kef niet meer geleverd word door hifi zaken en die importeur failliet is  :x dus het zullen vanaf nu waarscheinlijk tweedehandsjes worden. Nieuwe Kefs komen nu uit china... dus dat is gewoon niet zo fijn.

Ach ondertussen droom ik gewoon even verder over die geile dynaudio`s

Transtec failliet zullen wel doorstart maken
En uit China komt bijna alles geeft niks als de eindcontrole maar goed is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Lapti

maarja de transportkosten worden dan zo duur  clown1
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

JohnWx

Citaat van: Lapti op juni 22, 2009, 12:08:52
maarja de transportkosten worden dan zo duur  clown1


Word gecompenseert door de kinderhandjes die voor een bak soep en een loempia betaald krijgen.

ps:weet je in ieder geval dat je de inbussen effe moet natrekken.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

ja zijn zeker goede speakers ,je kunt die Q5 nog gewoon kopen bij correct voor 229 stuk

die dynaudio speakers zijn echt heel mooi ja en dynaudio heeft een hele mooie klank alleen wel een andere prijs klasse :wink:

DLS is ook zeer goed ,zou ik de toekomst de R55 wel willen


JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 22, 2009, 16:53:31
ja zijn zeker goede speakers ,je kunt die Q5 nog gewoon kopen bij correct voor 229 stuk

die dynaudio speakers zijn echt heel mooi ja en dynaudio heeft een hele mooie klank alleen wel een andere prijs klasse :wink:

DLS is ook zeer goed ,zou ik de toekomst de R55 wel willen



Gelukkig zegt prijs niks over kwaliteit

wel veel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maurice

Citaat van: Marantz 81 op juni 22, 2009, 16:53:31
DLS is ook zeer goed ,zou ik de toekomst de R55 wel willen
Staat op onze website een recensie van ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81

Citaat van: Maurice op juni 22, 2009, 20:40:01
Staat op onze website een recensie van ;)

weet ik  :wink: heb hem ook gelezen ook die van de R66  :-)

ik heb in men auto ook DLS met een T 25 mm softdome tweeter ,die is echt stuk beter als de tweeter die in men KEF Q5 zitten ,ook het aparte filter wat DLS erbij levert met instelbare - en + DB


@ jwx

ja klopt maar zegt ook weer niet alles omdat het ook persoonlijke smaak is ,de kef,s die ik nu heb ben ik heel tevreden mee maar laat op sommige punten toch wel wat liggen ,als ik andere speakers koop mis ik weer de charme die een kef voor mij heeft met name het vocale en zuivere

hierna DLS  :kwijl: :yes: