de set van viceadmiraal61

Gestart door viceadmiraal61, juni 07, 2009, 13:57:17

Vorige topic - Volgende topic

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op januari 28, 2012, 19:46:37
heb geen 50000 euro voor een buizen versterker
:yes: Troost je John, wij zijn de arme sloebers van het forum en die kunnen wel eens de énige, échte en ware liefhebbers blijken te zijn... :angel: clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op januari 29, 2012, 02:18:50
:yes: Troost je John, wij arme sloebers van het forum kunnen wel eens de énige, échte en ware liefhebbers blijken te zijn... :angel: Clown1

Fritz ook maar op een ander level
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op januari 29, 2012, 02:46:06
Citaat van: Cornelis1921 op januari 29, 2012, 02:18:50
:yes: Troost je John, wij zijn de arme sloebers van het forum en die kunnen wel eens de énige, échte en ware liefhebbers blijken te zijn... :angel: clown1

Fritz ook maar op een ander level
:yes: Helaas, maar ozo waar!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

maar ik ben graag op een low level  :wink: hoor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

mmmmmm word niet echt heel erg enthousiast van vind het merk naar beneden halen hoe het eruit ziet qua afwerking en dan die prijs

zal absoluut mooi klinken hoor maar als ik aan Blumenhofer denk zie ik die hoorn voor me en een dikke woofer nu zie ik een namaak Avalon

xander32

Citaat van: John Wx op januari 29, 2012, 09:58:26
mmmmmm word niet echt heel erg enthousiast van vind het merk naar beneden halen hoe het eruit ziet qua afwerking en dan die prijs

zal absoluut mooi klinken hoor maar als ik aan Blumenhofer denk zie ik die hoorn voor me en een dikke woofer nu zie ik een namaak Avalon
Uitstraling v.d. speakers is no-nonsense maar wel een bijzondere (hoorn-)techniek schuilt erin (inzake de bass) als ik de review mag geloven.

Marantz 81

Ik vindt ze wel mooi  :-)  alleen review lezen gaat niet lukken  :no:  is die compleet open dan aan de onderzijde ? of is dat een glimp aan de binnenzijde ?

JohnWx

Citaat van: xander32 op januari 29, 2012, 10:04:46
Citaat van: John Wx op januari 29, 2012, 09:58:26

Uitstraling v.d. speakers is no-nonsense maar wel een bijzondere (hoorn-)techniek schuilt erin (inzake de bass) als ik de review mag geloven.

moest 2 keer kijken maar tis een hoortnje vond het al zo leeg van binnen zag geen units etc.

en de naam fun vind ik slecht gekozen voor 2400 eurootjes

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 29, 2012, 10:09:31
Ik vindt ze wel mooi  :-)  alleen review lezen gaat niet lukken  :no:  is die compleet open dan aan de onderzijde ? of is dat een glimp aan de binnenzijde ?

nou voor 2400 euro vind ik niet de uitstraling hebben die ze willen hebben plak er Pioneer op geloof ik het ook

Marantz 81

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 29, 2012, 10:12:22
:no:  2400 euro ,per paar

? had ik al vermeld  clown1   

net wakker bril zie ik alles 4 x dubbel dus klopt die 9000 wel ongeveer

JohnWx

Had snel 3 regels gelezen en zag 9000 staan  :-o

Je kent me he eerst schoppen slaan en dan pas praten  HLP

Marantz 81

lo

Citaat van: Marantz 81 op januari 29, 2012, 10:09:31

Compleet open aan de onderzijde, is namelijk "de uitgang" van de hoorn. Je kunt ook zien dat de kast "taps" is, van boven smal en van onder breed. Hoorn straalt dus naar onderen. Simpel speakertje maar zou best wel goed kunnen functioneren.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.