De set van Slash

Gestart door Slashhead, juni 02, 2009, 22:50:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Slashhead

#15
Citaat van: gerard op juni 12, 2009, 23:02:37
Leuke set  :yes:
Die paintjob is goed gelukt; 't is wel een drukke speaker om te zien maar wel een stuk moderner!
Nu de rest van je goudkleurige setje nog... :roll:   :-D

Het is geen goud, maar champagne  :wink:

Ik heb bewust voor die kleur gekozen, al kan ik me niet herinneren dat op het moment dat ik de SA8400 en SR7000 kocht een alternatieve kleur voor handen was. Als zilver wel mogelijk was dan was het nog steeds onwaarschijnlijk dat ik daarvoor gekozen zou hebben. Zilver oogt en is nu eenmaal cheap en zwart is geen kleur, dus blijft champagne over.  :-D

WimPeu

Citaat van: Slashhead op juni 12, 2009, 23:59:21
Het is geen goud, maar champagne  :wink:

Ik heb bewust voor die kleur gekozen, al kan ik me niet herinneren dat op het moment dat ik de SA8400 en SR7000 kocht een alternatieve kleur voor handen was. Als zilver wel mogelijk was dan was het nog steeds onwaarschijnlijk dat ik daarvoor gekozen zou hebben. Zilver oogt en is nu eenmaal cheap en zwart is geen kleur, dus blijft champagne over.  :-D

Zwart geen kleur?? :x  Champagne is geen kleur maar een drankje!! :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Slashhead

Haha, mooi dat jullie CHAMPAGNE helemaal niks vinden, des te meer kans maak ik om een keer een PM7200KI te scoren op marktplaats.  :lol:
Ik ben benieuwd naar de prestaties van die versterker. Eventueel kan ik die gebruiken voor het achterkanaal in m'n surround setup als die minder goed is dan de PM8200.

WimPeu

Was maar een grapje hoor....iedereen zijn smaak!! :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

mooie set  :-) aparte speakers , mooi hoor dat champangne

Slashhead

#20
En dit is mijn andere set  :-D







Zo'n 60 kg a 400 Watt in 4 ohm schoon aan de haak  :-D
Deze gaat LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGG en hard  pompom

En hij is zwart  :-P

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Slashhead

Een champagne kleurig 2x10" en 1x15" cabinet zou wel heel kitserig staan denk ik.

Zoiets als dit is ook echt geen gezicht.


WimPeu

Versterker is niet mooi, maar de Les Paul is wel heel mooi hoor!!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Slashhead

Dat is nog wel mijn droom gitaar. Een mooie lesPaul goldtop gitaar, zonder P90 maar met lekkere humbuckers dr'in.

Slashhead

Vandaag mijn PM8200 weggebracht voor onderhoud. Ik heb gevraagd om de cinch bussen van de AUX/DVD en CD input te vervangen voor schroef types. Ik heb namelijk de aansluiting van de CD kapot gedrukt.
Voor de rest wordt ie doorgesoldeert. Ik had wat foto's geschoten van het binnenwerk.


Misschien dat deze twee jongens vervangen worden. Hangt van de totaalprijs af.


Hiervan worden dus twee exemplaren vervangen door nieuwe.


Ik heb geen flauw idee wat dit nu weer is.


Dit is de voeding, doen we niets aan.


Er worden nieuwe gaten geboord in het achterpaneel zodat de nieuwe aansluitingen erop kunnen.


Slashhead

Mijn versterker is weer terug en uiteindelijk toch alleen de CD input laten repareren. De rest was eigenlijk nog prima in orde. De techneut die met de versterker bezig was raadde me af om de elco's te vervangen, i.v.m. de schakelchip die erin zat om tussen de verschillende inputs te schakelen. Naar zijn mening zou die schakelchip de elco upgrade onhoorbaar maken.

Slashhead

Omdat ik toen geld overhad, maar gelijk mijn andere set ge-update  :evil:

Mijn PC was dringend aan nieuwe hardware toe dus:


Asus M4A79XTD EVO moederbord.

AMD Phenom II X4 955 / 3.2 GHz - Socket AM3 - L3 6 MB

Samsung Spinpoint F1 1TB harddisk

Kingston HyperX Dual Channel Kit - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1800 MHz - CL8

Nu kan ie er weer een tijdje tegen.. :-D

Lapti

leuke upgrade, welke videokaart stop je erin?
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

Slashhead

ATI HD4850, die heb ik nog. Gamen doe ik niet meer op de PC. Ik ben afgehaakt door alle update/patch ellende. Ik heb nu twee jaar een XBOX360 en dat bevalt prima.