SACD's in het populaire genre zoals pop zijn steeds moeilijker verkrijgbaar , er is geen intersse meer in .
De genre's : Jazz , klassiek , Singer Songwriter zijn daarentegen uitstekend verkrijgbaar , in deze 3 genre's worden er volop sacd's geproduceerd .
Deze 3 genre's worden over het algemeen uitgebracht door de betere labels ( lees High End ) .
De mensen ( wereldwijd ) die een hoogwaardige sacd speler thuis hebben staan met de rest van de set in verhouding hiertoe kopen met regelmaat sacd's in deze 3 genre's , van populaire pop muziek e.d. houden deze mensen vrijwel nooit .
Dat heeft grotendeels te maken met het feit dat populaire muziek over het algemeen vrij belabberd wordt opgenomen en geproduceerd .
Van diezelfde belabberde mastertape wordt dan helaas ook nog een sacd uitgebracht .
De wereldwijde markt voor sacd's speeld hier uiteraard op in , waar veel vraag naar is wordt volop geproduceerd , waar geen intereresse meer in is wordt dan ook nog maar montjesmaat uitgebracht .
Vrijwel al de grote labels in de poulaire genre's zijn daarom ook gestopt met het uitbrengen van sacd's .
Zelf heb ik dan ook geen enkele moeite om sacd's te bemachtigen omdat ik vooral veel van Jazz en Singer Songwriter muziek hou .
Achteraf gezien heb ik het geluk dat ik van deze 2 muziekstijlen hou , anders had een sacd speler voor mij geen enkle zin gehad .
ZO , NU IS HET WEER GENOEG GEWEEST VOOR VADAAG .
HET IS INMIDDELS WEER DE HOOGSTE TIJD OM ER EEN STAPEL SACD'S DOOR HEEN TE JAGEN , door de cd speler wel te verstaan .
gROETEN edwin b