Marantz EQ515 Equalizer incl. mic

Gestart door jwx, april 27, 2009, 08:56:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Marantz EQ515 Equalizer incl. mic

Weet iemand hoe het precies werkt ? (de microfoon)


John

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

#1
Ik neem aan dat de microfoon m.b.v. roze ruis het frequentiespectrum meet en terugkoppelt naar de equalizer, opdat je die zo kunt instellen dat je een vlakke frequentiekarakteristiek kunt creëren.
Goedemorgen, overigens.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 27, 2009, 09:15:55
Ik neem aan dat de microfoon m.b.v. roze ruis het frequentiespectrum meet en terugkoppelt naar de equalizer, opdat je die zo kunt instellen dat je een vlakke frequentiekarakteristiek kunt creëren.


Ik wist dat jij of Wim zouden reageren maar zo een serieus had ik niet gedacht
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op april 27, 2009, 09:17:58

Ik wist dat jij of Wim zouden reageren maar zo een serieus had ik niet gedacht

Ik heb ook geen idee wat het allemaal inhoudt, maar na jarenlang zulke praat gelezen te hebben kan ik me best vertrouwenwekkend en ter zake kundig voordoen.  :wink:

Paul

Citaat van: jwx op april 27, 2009, 08:56:23
Marantz EQ515 Equalizer incl. mic

Weet iemand hoe het precies werkt ? (de microfoon)


John


Staat er 1 op mp, wat mag deze nog opbrengen ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op april 27, 2009, 16:43:30
Staat er 1 op mp, wat mag deze nog opbrengen ?


hij vraagt 30 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject