Het klinkt allemaal zo betweterig, maar dit had ik je van te voren kunnen vertellen.
Van ''Klipsh'' vind ik maar heel weinig ( de duurste die ze hebben) oke.....(ik zeg dit vaak , maar nu weer!! , ik heb het over MIJN smaak en MIJN beleving, ik zeg NIET dat het zo is)
Maar die ''Dynaudio'' van jou is op zich al een verhaal appart.
Ik weet nog goed dat ik hier een rotel voor en eindversterker(rc1070 ofzoiets) set had logeren, en die jongen had zijn speakers (Dynaudio audience 72) ook hier gelaten (is allemaal terug te vinden in oude topics)
Ik had daardoor interresse in Dynaudio gekregen. En op een ogenblik ging naar ''Praalder audio'' hier in den haag.
Daar hadden ze toem alle dynaudio's wel , ook de gewone 52, maar Edwin(die er werkt) zei tegen mij kom volgende week dan hebben we die 52 in se uitvoering.
Nou en idd ze waren niet meer te vergelijken met de gewone 52 , maar ik vond ze ook beter dan die 72.
Echt hoor hey als je akoestiek een beetje oke is , dan heb je een super speakertje!!
Of is een subje niks .....die je heel laag afsteld en absoluut niet echt hoorbaar moet zijn, maaaaaaaaaaaaaaaar moet je dan eens kijken wat er met je geluid gebeurt