Ik heb me eigen de laatste tijd verdiept in versterkers omdat ik wilde gaan upgraden
ik had natuurlijk eerst die klipsch boxen gekocht bij correct en die geven geen geld terug
dus kreeg ik een tegoed bon
PM15S1 is niet meer te verkijgen bij hun en veel gelezen dat mensen bij deze versterker zwak vinden in het laag dus dat werdt hem niet , PM15S2/PM11S1/S2 Accuphase is voor mij de komende jaren niet te betalen en daarbij zal ik gelijk men gehele installatie moeten upgraden
ook nog gekeken voor een PM-KI Pearl Lite maar ik vondt hem te duur 1200 euro en beetje een grijs gebied is het een PM8003 KI ? is het echt wat speciaals ?
aangezien ik met die waardebon zat en ik me eigen moest belonen volgens een test die ik gedaan had toen ik gestopt ben met roken op 3 augustus ,heb ik mezelf maar een kadotje gedaan
ik had al eerder naar deze serie versterkers gekeken omdat deze mijn aandacht trokken omdat ik vroeger ook alles van Yamaha heb gehad diverse reviews gelezen en die stonden mij wel aan vanwege het neutrale geluid van yamaha en voldoende reserves
heb ik nu deze gekocht het is de
YAMAHA A-S700
http://nl.yamaha.com/nl/products/audio-visual/hifi-components/amps/a-s700__g/?mode=modeleerste indruk is wel even wennen marantz heeft een bepaalde charme kwa klank ,deze yamaha geeft het meer weer zoals het is naar mijn gehoord hij heeft duidelijk meer kracht en reserve als de PM7001 ,bas klinkt droger hoge tonen zijn meer sprakelend en meer echt open klank