ow van alles wat ,phil collins ,live cd anouk, sts sacd, bleus ,celtsiche (Bliss) ,yellow, faithless, en nog meer
edwin zijn installatie is gewoon Fenemonaal als je een goede opname hebt ook zijn laagweergave is zo goed en mooi , gaat enorm diep echt SUB laag , alleen wat jammer is dat als je maar een gemiddelde CQ slechte opname hebt het ook echt waardeloos klinkt en niet fijn meer luisteren is je wilt het gewoon afzetten eigenlijk zijn speakers zijn ook heel analystisch ,zou voor mij ook niet geschikt zijn
ben ook zelf meer een liefhebber van de dynaudio klank en softdome tweeters ,bij mij valt een mindere opname ook op en klinkt het ook niet maar is nog om aan te horen dat vindt ik ook wel fijn want ik ga niet alleen maar hele hoogwaardige opname,s luisteren ik moet de muziek ook goed vinden
en naar gelang je steeds betere apparatuur krijgt ga je in de gemiddelde opname,s ook veel details horen die je eerst nooit hoorde
ben in ieder geval weer 2 hele mooie cd,s rijker om te gaan aanschaffen van de groep Bliss
de ene komt uit ierland en de andere groep uit denenmarken , en ze heten allebei bliss
is keltische muziek die echt heel mooi is en waarvan ook de opname kwaliteit van groot niveau is