Gisteren de stroomvoorziening aangepast. Dus een goede stroomkabel van de muur naar de installatie en een goede netsnoer op de PM8200 en SA8400 aangesloten. De verdeelblokken van de praxis eruit gehaald en .... wat een verschil
Dit had ik veel eerder moeten doen. Voor de netsnoeren naar de versterker en CD speler was ik 120 euro kwijt. (Hanze Hifi, had een aanbieding). Mijn verlengkabel is een neopreen type, die ik jaren geleden ergens van een machine had afgetrokken omdat ik dacht dat die mij ooit nog wel eens van pas kon komen.
Overigens wordt de PM8200 wel erg warm, ook al staat ie alleen maar aan. Er is wel verschil tussen een halfuur spelen en gewoon aanstaan. Dus het lijkt erop dat de ruststroom behoorlijk hoog is afgesteld. Overigens wordt de temp niet zo hoog dat je denkt dat er onvoldoende koeling is. Een amp moet ook lekker warm worden om optimaal te klinken denk ik dan.
Voorheen werkte ik alleen met de SR7000, maar heb nu veel meer detail in de muziek en beter plaatsing van stemmen en begeleiding. Voor mij dus toppie toppie om maar zo te zeggen.