Citaat van: thom op juni 19, 2009, 22:19:35
mijn voorversterker heeft het begeven. ik ben bezig met ondwikkelingen van speakers en had een subwoofer module. deze had ik aangeloten op mijn pre.( ik had de subwoofer module eerst getest op mijn computer of die goed was, en dat is die). maar toen ik mijn pre aan zetten krijg ik echt een super maar dan ook super harde soort elektronische gekreis over mijn speakers.
dus ik dacht oke, nu is alles verrot. ik gelijk alles nagekeken en alles was nog goed behalfen mijn pre dan. ik heb de oude buizen er in gezet om te kijken of die kapot waren maar het zelfde verhaal.
ik heb de subwoofer module aangesloten op mijn surround versterker die ik nog had staan an daar doet die het perfect op. dus wat het nu is geweest is mij een raadcel.
ik heb nu mijn helen set weer draaien over mijn surround versterker als pre en alles werkt.
ik heb de pre wel gekocht als een beetje hobby project en afentoe kleinen problemen mee gehad maar dit had ik nooit verwacht. want de modificaties die zijn uitgevoerd kan het echt niet aan liggen. dus hij gaat volgende week mee naar mijn werk waar ik hem door kan meten, thuis heb ik hier de spullen niet voor. totnutoe was het altijd wat kleins omdat hij vrij makkelijk is, maar heb mijn twijvels nu wel of ik ermee door ga.
het is wel een baal moment maar ik heb eigelijk eerder een opgelucht gevoel. dat omdat met namen mijn speakers nog heel zijn. want de woofers zijn niet meer te krijgen.
OI
Zeker een geluk dat je eigen speakers niet stuk zijn .
Ik pas bij je op bezoek geweest en ik vind wat jij me liet horen een prima resultaat
. Het leuke in deze was dat ik zoals je weet , op dat moment een set exact dezelfde speakers thuis had staan, maar dan met een paar upgrade's.
Trouwens je raadt het nooit; Mars gaat voorlopig terug naar Marantz versterking
.
Ik heb nu een pm14 hier staan , maar die gaat morgen weer naar zijn baasje .
De pm17 heb ik hier ook gehad zoals je weet.
Maar mijn liefde voor Marantz versterkers betreft de pm-80 serie, dus.........................
Ik heb nu wel mijn hele set weer bij elkaar zoals die was voor de inbraak , behalve de classe-cap101.