De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lo

Zo is het maar net, 't zit er in en werkt perfect... zal me eigenlijk worst wezen hoe of het er uit ziet  :-D
Effe zonder gekheid, die dyn's hebben ook simpele en mooie filters. Maar ik hoef ze niet te zien. :no:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Hoop onderdelen, je zou je af kunnen vragen of je dat allemaal wel nodig hebt?

Haal er eens wat vanaf, wellicht brengt dat je verlichting.

  clown1

Marantz 81

Haha  :schater:

Je kunt het ook zonder het filter proberen  :-D

TurboMarco

En hoppa! daar zijn ook de Pro weerstanden te zien ,verder is er sprake van hard-wired filter wat natuurlijk bijdraagt aan meer lucht en ruimtelijkheid  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Geweldig toch?
Het filter op een stukje afvalhout.  :schater:

TurboMarco

Goed bezig! ,iedereen zou moeten hergebruiken  8-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

... ik denk dat wanneer je het vurenhout gaat vervangen voor een meer hoogwaardig soort, dat wel eens een flinke upgrade zou kunnen zijn :yes:.




:-P

Marvin

Pff, dacht even snel wat stekkers om te pluggen.
Dat was anderhalf uur geleden, wie heeft bedacht dat speakerklemmen zo dicht op elkaar moeten zitten?

Maar goed, LFE uitgeschakeld.
15" sub aan de 15" DC gekoppeld,
Centerspeaker aan de Rel.
En dan verwachten dat het gelijk goed is natuurlijk.....

Tering, wat een bak met laag.....  HLP
Kan ik morgen natuurlijk weer een dagje knoppen draaien, zitten, opstaan. draaien, zitten, opstaan, draaien....
En zo zal de stoelendans wel weer een paar uur in beslag nemen.....  :schater:

violent1

Marvin

En dan ben ik nu enkel nog met stereo bezig, surround moet ook afgesteld worden natuurlijk...  frusty

gerard

15" subje erbij? Had je nog ruimte over :-P
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marvin

 :evil:

Nee die stond er al, deed enkel het LFE.

Nu heeft elk luidspreker paar een eigen subwoofer, dat LFE mix ik wel in met de processor.
Upgraden met de spullen die ik al heb ben ik een kei in....  clown1

Marvin

O mijn god, een centerspeaker die bij 18hz de glazen van de overbuurman doet rinkelen....  shutup

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

 :-D

Ik en mijn proberseltjes, er is hier ook niemand die me tegenhoudt....  nopompom


:schater:

Marvin

Het surround gebeuren moet ik morgen echt voor gaan zitten, ik ben m'n laag aardig kwijt van het LFE signaal.