Citaat van: WimPeu op augustus 23, 2012, 15:54:05
Ik heb niks met zee en boten maar vind het stiekum wel interesant.... Je bent igg ook een verdienstelijk fotograaf. Foto's zijn erg mooi. Vervelend werk heb je toch....
Ik wel... en dat een na laatste onderschrijf ik ook. Wat betreft dat laatste... alsof het ophalen en bezorgen van instellings- en bedrijfslinnen c.q. textiel zo'n enerverende bezigheid is. Menigeen is jaloers op de niet arbeidende maar helemaal niets doen en niets kunnen doen staat gelijk aan het hebben van een baan: is ook werken dus.
Wim, wat vervelend is/lijkt is ook relatief: "in the eye of the beholder" is elk gazon dat van de ander of groener of juist het tegenovergestelde. Het siert jou, Wim, dat je zou positief in het leven staat en begaan bent
, chapeau! Gelukkig is dit geen forum voor en van chagrijnen. Al vorm ik de bekende uitzondering op die regel...
Het lijkt mij als iemand foto's maakt van en tijdens zijn werk dat ie niet meest vervelende baan van de wereld heeft i.m.h.o.
P.S. Ik zie net dat ik jouw posting in het geheel niet begrepen heb en daardoor met de mijne de plank geheel mis sla.
Maar laat hem toch lekker staan.
Iedereen kan wel een pluimpje gebruiken.
Wim:
me.
Marvin: sorry voor de topicvervuiling.