Ik wil niet veel zeggen maar ik heb regelmatig sets beluisterd op verschillende plaatsen lees winkesl, beurzen, bij mensen thuis etc etc. Mij viel het op dat er soms door mensen met weinig middelen een groot resultaat werd bereikt. Als ik dan een test lees kan ik me voorstellen dat er soms iets moois gebeurt bij het recenseren van apparatuur. Dit zal door mij niet per definitie te herhalen zijn maar in potentie zit er dan wat in zal ik maar zeggen. Wat er voor mij uitsprong in de loop van de jaren. Rogers ls3/5a, krell kav300, studio de schop type de studio, audio Physic Spark (de eerste versie), Avalon Avatar, rhapsody in Hilversum (daar verstaan ze het om een set op te stellen en te laten klinken). Ik heb het nog niet meegemaakt om Ken Ishiwata te zien en te horen als hij een set presenteerde maar van wat ik heb gelezen en gehoord (op youtube) dan ben ik op basis daarvan al onder de indruk. Als laatste ik lees dit en beluister dit met mijn oren en dus mijn voorkeuren en vooringenomenheid (is dit een woord
).
Ik denk dat de PM7001KI en SA7001KI heel mooi kunnen klinken in combinatie met mijn dynaudios Micron en Siltech bekabeling en dat het mij dan in staat stelt om mijn luister hobby uit te breiden met klungelen en spelen met verschillende luidsprekers, vind ik leuk. Tot op heden is het domweg nog niet gelukt om een goede versterker te vinden met meerdere luidspreker aansluitingen die voor mij op dit moment te betalen is.