hoi,
Ik heb een PM-95 gehad en daar de meeste tijd tot volle tevredenheid mee gespeeld,en ja het is een dijk van een versterker
,dat met die soldeerverbindingen valt nog wel mee en komt bij alle versterkers wel voor na verloop van tijd ,het voordeel vd PM-95 is dat het niet zo moeilijk is te herstellen.
Bij de PM-95 hoort af fabriek de afstandbediening RC-95 bij ,zit die er niet bij dan dropt de waarde al snel tot zo'n €150,- ,zeg maar dat de aangeboden PM-95 dan niet meer als €400,- mag kosten,je PM-17 erop inruilen met bijbetaling van €300,- zou mijn inziens dan en slechte deal betekenen,wat klank betreft ben jij de enige die daar over kan oordelen,als je een andere versterker wil nemen probeer die eerst thuis op je eigen set te beluisteren,het uiteindelijke resultaat zal namelijk van de match afhangen,zo bleek bij mij later dat de PM-95 niet de juiste match was met mijn Seas luidsprekers die ik later aangeschaft had dan de versterker,maar goed dat is persoonlijk.
Persoonlijk zou ik eerder de Rel Quake sub vervangen voor eentje die veel strakker klinkt ,ik ben er namelijk van overtuigd dat je daar op het moment de meeste winst mee te behalen valt,niet dat de Quake een slechte sub is maar het kan zeker veel beter!
Ik weet niet of je in de buurt van Arnhem woont anders zou ik je wel een PM-95,PM-94,PM-90se kunnen laten horen ,die versterkers kan ik je evt ook aanbieden voor een eerlijke prijs.
grtz Marco