Citaat van: pameijer op augustus 12, 2017, 22:33:31
85F, is een flinke cupmaat en als je er van houdt prettig om naar te kijken.... 
Mooie keuze Wim! Het merk zegt me weinig, maar zal vast prima klinken. Het leek vorige week idd even als je voor de Klipsch set ging. Wat zijn de verschillen ongeveer tussen de 2?
Klipsch was/is ook geweldig voor HT maar eeh het kan altijd beter.

Voor de verschillen zou ik beide merken naast elkaar moeten horen met de juiste HT afstelling, kortom niet te doen. De Paradigms liggen duidelijk een stap hoger op de audiofiele ladder.
Morgen weer even naar Audio Artistiek waar we gaan kijken wat we kunnen doen met de rest van de surround speakers. Monitor 11v7 is een optie maar liever gaan we kijken wat we met de Paradigm in-wall optie's kunnen doen nu de ruimte nog niet af is. Ben benieuwd. Mogelijkheden bij Paradigm zijn iig zeer divers.
https://www.paradigm.com/products-current/type=inwallBouw gaat ook lekker. Vloerverwarming ligt er in. Donderdag wordt de gietvloer gelegd dan kan de keuken geplaatst worden en de installateur ook verder. Begin november hopen we er in te trekken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk