Citaat van: DansaN op mei 15, 2015, 12:03:10
Nu ben ik toch wel benieuwd of Wim al wat verder is gekomen met de keuzes...

Bij deze een update, verassend misschien maar ik ben zeer bij met deze keuze.

Ik heb mijn "oude" set weer terug gehaald van de dealer. Hij had alleen de MD600 al verkocht dus kon nog net. Als streamer staat er nu een MC200 in bestelling waar een 2T HD ingebouwd gaat worden. Was net een Duitse koper afgehaakt en Edwin (eigenaar Audio artistiek) stond op het punt om het zelf in zijn huis te gaan zetten. Ik was dus nog net op tijd.
Ik had al een tijdje mijn bedenkingen over mijn rigoureuze stap om alles de deur uit te doen voor een Anthem en Accuphase/Burmester. Het euvel waardoor ik het vertrouwen kwijt was geworden was achteraf een doorgebrand draadje net achter de AC inlet van de 861. Mag een keer gebeuren na al die jaren. Hij is zo goed als nieuw nu met een zeer uitgebreide kaarten combi die je niet snel ergens anders tegen komt. De 861/G55/G57/MC200 combi is zo'n waanzinnige set daar kan in mijn ogen en oren niet veel tegen op. Ben als een kind zo blij dat ik de stap gezet heb om het terug te draaien. Al weer flink wat film gekeken en muziek gedraaid....wat een verschil met de Anthem zeg. Zoveel meer ruimtelijkheid, kracht, controle, muzikaliteit, was het al bijna vergeten maar dit is mijn set/geluid. Op naar het nieuwe meubel om de boel nu eens prachtig in weg te kunnen zetten. Verwacht eind deze maand begin juni het meubel binnen te hebben staan. Daarna volgen er wel een paar 'proud owner' foto's.