Citaat van: WimPeu op mei 10, 2013, 08:58:01
Valt erg mee. Hij is een stuk kleiner/compacter dan mijn huidige BK. Kwa performance verwacht ik echter een een enorm verschil. De bedoeling is om deze ook in stereo laten mee spelen. Dat was niet de sterkste kant van de BK. Ben ook daar dus erg benieuwd naar of dat wat gaat toevoegen want heb met de MD's nog nooit het gevoel gehad dat ik in het laag wat miste.
En wederom een felicitatie met je mooie aankopen!
Denk dat je in stereo niet moet verwachten (en ook niet willen) dat er meer laag bij komt maar anders. En zelfs wel iets minder misschien maar door de sub mooi te integreren krijg je een (nog) beter en strakker laag en ook je mid en hoog komt beter uit de verf. Daarnaast wordt het podium breder en dieper, raar maar waar.
Uiteraard zijn het kleine verschillen, maar ik heb het hier gedemonstreerd tijdens de laatste M&G en het was voor iedereen hoorbaar

Graag kom ik een keer weer luisteren (zal wel najaar worden dan), je stereosetup was toen voor mij al om te vingers bij af te likken. En ook de beamer heeft wel mijn interesse, die van mij is ook al weer 4 jaar oud . . .