Gebit is weer in orde gelukkig wel zeg. Dank voor je belangstelling.

De Meridian is een toevallige schot in de roos. Ik wou toch graag weer ietjes beter stereo dan alleen de Oppo. De 7001 was een mooie stap. Toen kwam Ronald met deze combi ( het bijpassende loopwerk komt ook nog) . Zaterdag even proberen. Meteen bij de eerste noten was ik onder de indruk. Ik weet dat het allemaal mijn perspectief is natuurlijk maar dit is de beste upgrade in stereo die ik ooit heb gehad. Niet omdat ik nu enthousiast ben omdat het even nieuw is. Gewoon omdat ik nog niet vaak zoveel muziek heb gedraaid in een weekend. Je blijft luisteren. Het mooie is dat dit een Dac en loopwerk is dus kan ook de SB mee laten profiteren. Ik was van plan om komend jaar een hoger segment streamer te kopen maar daar kijk ik nu anders tegen aan. Duizenden € uitgeven en ben dan bang dat het maar minimaal beter is. Het is nu zo muzikaal en een super strak laag en tegelijk super veel detail.
Ik blijf Meridian als geheel volgen. Wil ik even een top Meridian set met mijn geliefde Ushers horen stap ik in de auto en een half uurtje later zit ik bij Ronald.....