Zoals inmiddels te lezen in een ander topic hebben we Wim zijn "setje" gisteren ook nog even mogen ervaren. Misschien wel bewust het woord ervaren want voor mij was het weer een schitterende ervaring. Zoals de plaatjes inmiddels duidelijk laten zien heeft Wim heel erg mooie "gear" in huis,wat er in werkelijkheid nog veel mooier en gelikter uit ziet. Erg mooi spul dat integra en forse afmetingen van de componenten zoals Wim ze heeft staan. Nog even bij de EV door de tralies gekeken maar dat ziet er erg goed uit. De mini dancers van usher, zijn niet zo mini hoor, zijn werkelijk schitterende speakers.
De eerste sessie zijn we begonnen met muziek in stereo zonder ondersteuning van de sub. Diverse nummers passeerden de revu en ik kan melden dat het heel erg mooi en lekker klinkt met meer dan voldoende kracht om ook dynamische muziek zonder problemen weer te geven. Nog even geluisterd naar "mephisto&co"

. De smaak van Wim mbt laag weergave sluit erg aan op de mijne. Heerlijk hoe bij die CD de pauke slagen de kamer in rollen

De tweede sessie, na het BBQ-en was voor het HT geweld. Scherm werd neer gelaten, de kamer verduisterd (bijna helemaal goed, maar als het buiten donker is wordt het nog beter) en dan los met het geschut......

De opmerking van Ron was dat Wim een goede kamer akoestiek heeft en dat klopt zeer zeker. Dit wordt mede veroorzaakt door de "zwevende" houten vloer en plafond. Nergens geen reflectie of vervelend hoog of laag te horen. Precies goed! Wim heeft de beschikking over een soort van "test compilatie" waarin de verschillende grootheden van filmbeleving aanbod komen en getest kunnen worden. Begonnen met het accent op de SUB......

Wat een kracht komt er uit die Sub en speakers en wat voor een beweging en vibratie zit er in de vloer. In diverse bioscopen zijn technische voorzieningen aangebracht om de stoelen mee te laten vibreren op het geweld wat zich afspeelt in de film. Bij Wim is dit zonder deze voorzieningen heel erg goed voor elkaar, wat een beleving. Zoals jullie begrijpen zijn er nog diverse andere grootheden aan bod gekomen, en alles werkelijk waar van indrukwekkende klasse....

Wim ik denk dat je inmiddels 1 van de mooiste HT installaties hebt staan, iets waar je enorm trots op kan zijn en nog heel veel plezierige momenten mee zult beleven.
Nogmaals dank voor jullie gastvrijheid gisteren.