(HT-) set van Drees62

Gestart door drees62, februari 09, 2009, 12:50:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Heel erg mooi Andre werkelijk prachtige speakers. Ik kom op korte termijn even kwijlen!!!

Geniet ze!!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Omdat iedereen hier altijd "smeekt" om foto's nog een paar plaatjes:

Hier nog gebroederlijk met de Focals





en de nieuwe situatie:






WimPeu

Gave set zo Andre. Gezien de aantal reactie's hier zullen we maar zeggen...onbekend maakt onbemind. :wink:
Ze weten niet wat ze missen.. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Martin

Netjes hoor.

Tof dat projecteren, misschien wil ik dat ook nog wel eens gaan doen.
Maar dat is pas voor volgend jaar.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Marantz 81

hele mooie speakers die Ushers  :-) zal vast een heel stuk beter klinken als die focal,s

lo

Heel mooi notworthy notworthy

Geniet ervan :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Toch wel heel erg mooie deze Ushers  notworthy
Heel veel luisterplezier

Vlearmoes

Citaat van: jowa op juni 13, 2010, 20:30:26
Toch wel heel erg mooie deze Ushers  notworthy
Heel veel luisterplezier


stupid   notworthy  moooi

Maar AndrĂ©   zie ik ook andere speakerkabels??

Theo
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

MadVillain

Mooie set! Dit is voor mij ook echt een droomoppervlakte om te hebbwn voor mijn audio.

Zijn dat de Ushers met berylium tweeter?

jowa

Citaat van: drees62 op juni 13, 2010, 11:54:05
Mag ik even voorstellen . . . .

The "Tiny Dancer"







In het zelfde weekend dat Wim (Peu) met de Ushers op de proppen kwam (zonder dat wij dit van elkaar wisten)  liep ik bij mijn hifi-leverancier tegen een (demo-) setje van deze beauty's aan. Na 3 weekjes hier op proef te hebben gelogeerd is inmiddels het besluit genomen om ze hier een vaste verblijfplaats te geven  :-D

Later meer . . .

Zeer mooie speakers.
Hmm, deze maar niet aan mijn vriendin laten zien, anders wordt er een bezoek aan W&W afgedwongen....
Ruil wordt dan natuurlijk dat ik mag kiezen wat er uit haar schoenen en tassencollectie weg mag  :-D

drees62

Citaat van: Vlearmoes op juni 13, 2010, 22:05:51

stupid   notworthy  moooi

Maar AndrĂ©   zie ik ook andere speakerkabels??

Theo

Goed gezien Theo,

Ik speel voorlopig even met een geleend setje (bi-wire, vandaar) en ga nog uitproberen of de verzilverde of koperen variant beter klinkt. Op dit moment zit er een zilveren kabel achter van www.best-wire.com
Ga dus ws afscheid nemen van de W&M (Tja, als je alles van tevoren weet  :wink:)

drees62

#86
Citaat van: MadVillain op juni 13, 2010, 22:53:49

Zijn dat de Ushers met berylium tweeter?

Klopt, met name die BE-tweeter maakt deze speaker vrij bijzonder.

Vlearmoes

Citaat van: drees62 op juni 13, 2010, 23:40:08
Goed gezien Theo,

Ik speel voorlopig even met een geleend setje (bi-wire, vandaar) en ga nog uitproberen of de verzilverde of koperen variant beter klinkt. Op dit moment zit er een zilveren kabel achter van www.best-wire.com
Ga dus ws afscheid nemen van de W&M (Tja, als je alles van tevoren weet  :wink:)

Potverd........  :-o  :-D

Tja ik kan natuurlijk niet vragen naar de eigenschappen   bij net nieuwe speakers  :|
Waarom denk je dat de W&M niet meer zullen voldoen?
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

MadVillain

Citaat van: drees62 op juni 13, 2010, 23:42:39
Klopt, met name die BE-tweeter maakt deze speaker vrij bijzonder.

Ben zelf erg benieuwd naar hoe de BE tweeters klinken. Ook bij bv Focal.

Woon je niet in de buurt van Limburg? :)

Stadium III

Wat ik gisteren heb gehoord is het een aangename set om naar te luisteren

Verder de sub al beter naar je zin andre ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4