Citaat van: xander32 op december 23, 2011, 16:21:27
Als ik zeg dat het lekker klinkt, geloof jij dat dan
Anders gewoon een keer komen luisteren
Deal, maar dat wordt dan wel in 2012 ergens .
Sander.
Vanaaf dus ein-de-lijk bij Dennis op visite geweest. Normaliter 15 minuten rijden, maar vandaag speciaal voor mij de A15 afgesloten waardoor ik 30 minuten in de auto mocht zitten
.
Echter was het allerzins de moeite waard. Ik werd hartelijk ontvangen door Dennis en al snel stond ik in de woonkamer mij te vergapen aan de prachtige PM14 KI
. Betreffend design spreekt mij zeer aan.
De Tannoys bleken in het echt een stuk forser dan dat ik deze mij had voorgesteld; het bleken meer dan volwassen zuilen met 10 inch drivers.
Al snel lag er een eerste cd in de cdp; Josh Groban. En de eerste indruk van de set was direct goed: na 1 track wist ik al dat dit weer zo`n set betrof, waar ik uren achtereen naar zou kunnen luisteren. De Tannoy-Marantz combi bleek een erg prettige samenwerking aan te gaan: voldoende druk in het laag, prettige mids en voldoende pit in het hoog, een goede detaillering en een mooi en duidelijk stereobeeld. Wel bleek bij deze set de sweet-spot redelijk beperkt, zoals ik al zo vaak ben tegen gekomen.
Al met al een prachtige set waar Dennis erg veel plezier aan beleeft, hetgeen ik mij nu helemaal kan voorstellen.
Dennis, dank voor de gastvrijheid, ik vond het leuk om met jou en jouw set kennis te maken.
En zoals ik reeds heb aangegeven; een volgende x kom jij maar over de brug
.