De set van dmeerpa

Gestart door dmeerpa, januari 28, 2009, 17:48:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Smaakvol man pompom pompom
Daar ga je echt van genieten,..... echt heel mooi!
Geniet van de voorpret en het maken van plannen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cheese

gefeliciteerd man heel veel plezier er mee................


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Vlearmoes

Errug mooi Paul  :yes:

Hopelijk vindt jij hier een nieuw thuis   
Het ziet er prachtig uit    en volgens mij is hier ook erg makkelijk een mooi HT te maken

Maar wat bedoel je precies met een zwevende vloer??   een laminaat vloer??
Ik ondervind dezelfde problemen dan...in het vorige huis een mooie beton(plavuizen)vloer
en nu ook een laminaatvloer met een dikke isolerende laag eronder
Ook ik kan mijn speakers niet meer "rots" vast krijgen te staan  en ben nieuwsgierig naar tips

Veel woonplezier  Theo
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

mars

hallo,


Mooi appartement Paul :yes: notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars



Oja , en als je ooit van die bank af wil , weet ik wel iemand!!
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

Mooi man, van harte gefeliciteerd dat ook de inboedel is gelukt  hello
Succes met plaatsen van je set  pompom

joep



Gefeliciteerd, home is where the HT-set is.

dmeerpa

Citaat van: Vlearmoes op oktober 28, 2010, 07:59:13
Maar wat bedoel je precies met een zwevende vloer??   een laminaat vloer??
Ik ondervind dezelfde problemen dan...in het vorige huis een mooie beton(plavuizen)vloer
en nu ook een laminaatvloer met een dikke isolerende laag eronder
Ook ik kan mijn speakers niet meer "rots" vast krijgen te staan  en ben nieuwsgierig naar tips

In plaats van een zwevend parket is het een zwevende tegel vloer.
Hierdoor vraag ik me af wat het zal doen met het geluid, en verder heb ik schrik dat de spikes krassen zullen maken op de tegels. Vandaar mijn topic http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,5766.msg78415.html#msg78415  :lol:
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Totofan

Gefeliciteerd met je appartement, en mooie inboedel.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

merlin

E N O R M E set! ik vraag mij af of je speciale voorzieningen hebt gemaakt om de warmteontwikkeling bij/boven de sr kwijt te geraken? Je zou de sr eigenlijk boven moeten plaatsen of niet? Ideaal voor de kat om een warm dutje op te doen...
Amp.   Marantz PM-80
CD      Ph CD624
Box     Driade
LS       Monitor Cobra OFC
Tu       Pioneer F-303RDS
DVD    Ph 728
TV       Samsung
Mobiel  Bentley (grapje)

Stadium III

Paul van harte gefeliciteerd !

Dan hebben we als je erin zit eindelijk eens een M&G bij jou !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mexicaanse Hond

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe hut, Paul!  hello
Wat voor problemen verwacht je eigenlijk van die zwevende tegelvloer?

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op oktober 29, 2010, 07:37:15
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe hut, Paul!  hello
Wat voor problemen verwacht je eigenlijk van die zwevende tegelvloer?

Met een voer die gaat zweven kun je alles verwachten :-o. Zou iig een CD/Blu-Ray speler kopen met een goed loopwerk. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

dmeerpa

Citaat van: merlin op oktober 29, 2010, 01:11:30
E N O R M E set! ik vraag mij af of je speciale voorzieningen hebt gemaakt om de warmteontwikkeling bij/boven de sr kwijt te geraken? Je zou de sr eigenlijk boven moeten plaatsen of niet? Ideaal voor de kat om een warm dutje op te doen...

Eigenlijk nooit last gehad van teveel warmte van de SR. Er is een ruimte van zo'n 5 cm boven de receiver. Ter hoogte van de receiver heb ik wel de achterwand weggesneden.  voor de overige componenten heb ik enkel gaten gemaakt in de achterwand. Door de komst van de Rotel stereo eindversterker, die rechtsonder in de kast staat, heb ik wel de deuren van het TV meubel verwijderd, omdat deze wel heel warm werd.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

Ik vrees dat ik in het nieuwe appartement niet voldoende ruimte ga hebben om beide fronts, sub en TV meubel op één rij te plaatsen zoals het vroeger was.

Een optie zou zijn de sub links tegen de muur te plaatsen, maar dan moet ik nog een oplossing vinden voor de stroomkabel en de subkabel. Misschien kan die onder de zwevende vloer...

Andere optie, maar financieel nu waarschijnlijk niet haalbaar is, een kleiner TV meubel (ander meubel staat wel op het todo lijstje, ik wil namelijk een wit hoogglanzend exemplaar, maar eerst de elektriciteit in orde brengen).

Verder zou ik de Marantz  DV7001, SR8002, CD6002 en de Pioneer BDP-51FD  eventueel wel inruilen voor de SR7005 en bijvoorbeeld een UD 7005. Win ik de plaats al van 2 componenten. Maar ook dit zal vermoedelijk te duur zijn om dit binnen afzienbare tijd te realiseren.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25