Ik moet erbij vermelden dat de Primare bij Hobo ingeruild is voor de lieve som van 750,- ,dat is op zijn zachts gezegd waanzinnig !! ,goed na doorvragen van mijn kant komt het er op neer dat hij ingeruild is een een 4400,00 kostende Anthem versterker ,ja dan begrijp ik dat de inruilprijs meer dan de dagwaarde is ,maar dan nog is de prijs niet realistisch .....en ja dat heb ik aangegeven .
De vraagprijs van de SPA21 was 625,00 en iedereen mag weten dat ik hem voor 375,00 gekocht heb ,de verkoper had ook gewoon nee kunnen zeggen .
Ondanks de nieuwprijs van 3000,00 is en blijft het een surround versterker waarvan de introductie plaats vond in het jaar 2004 ,iedereen die het surround gebeuren een beetje volgt concludeert dat 5.1 ouderwets is en dat zaken als roomcorrectie / hdmi / 3D / 4K etc etc niet op dat toestel aanwezig zijn .
In tegenstelling tot stereo versterkers verliezen surround versterkers nu eenmaal heel snel hun waarde .
Dat de verkoper veel te veel voor die SPA21 aan inruil gegeven heeft is zijn fout ,of zou er op die Anthem versterkers een mega winstmarge op zitten ?? ,nee dat geloof ik niet !
Maar goed ik wacht het rustig af ,voorlopig zit ik niet zonder