Citaat van: TurboMarco op juli 29, 2016, 22:26:59
Het scheelt dat ik zelf veel kan doen ,anders was een brandje voordeliger geweest
Ik begrijp niet dat mensen weg lopen met het merk BMW ,het is namelijk helemaal niet zo best met die techniek .
Voor mij de eerste en de laatste BMtroubleu .
Voor auto's geldt net als met vrouwen, audio - apparatuur, gezondheid, etc.: je moet er geluk mee hebben.
Ik heb 5 jaar een fiat coupe gehad en in die 5 jr. de totale aanschafprijs (6900) aan reperaties uitgegeven. Begonnen met een gebroken distributieriem, net voor het verstrijken van diens houdbaarheid, 1 maand na deze reperatie bij 200 km/uur krukaslager naar de kloten. Vervolgens revisiemotorblok laten inbouwen en die is uiteindelijk na ruim 1 jaar ook kapot gegaan. Geluk of pech, ik ben van mening dat de motorblokken van dit betreffende type gewoon niet betrouwbaar zijn. Mijn huidige fiat punto 1.4 sporting is met 115.000 gereden km's betrouwbaarder gebleken.
Ik zit veel op Duitse autosnelweg en dan wil ik het gaspedaal nog wel eens dieper indrukken na een lange werkdag. De punto zit bij zijn top van 180 bij 5500 rpm nog ver van zijn rode gebied verwijderd, dit i.t.t. de coupe die op zijn top direct al het rode gebied aantikte.
In ieder geval veel succes met je BMW.