Citaat van: Marco op oktober 19, 2011, 09:02:45
Volgende week komt als het goed is mijn nieuwe tv ,in de eerste plaats duurde het al zolang omdat het model nog niet leverbaar was in Europa ,en in de tweede plaats omdat Sharp beweerde dat het model gereserveerd is voor de dealers ,maar na ruim 2 maanden wachten word ik er toch vervelend van en na tig x aan de telefoon gezeten te hebben komt er nu vaart in .
Het model LC-52LE830E (132cm) krijg ik terug voor mijn 5jr oude 107cm die een probleem met het paneel heeft ,dit zonder enige kosten en dat vind ik erg netjes
Na ruim 3 maanden verder te zijn heb ik nog steeds geen tv van Sharp ontvangen ,ik heb een schriftelijk bevestiging dat ik de LC-52LE830E zou krijgen en vorige week kwam de bezorger vd Sharp reparatiedienst een LC-40LE830E brengen ,daar ben ik uiteraard niet mee akkoord gegaan ,de LC-40LE830E vertegenwoordigd immers een nieuwprijs van 999,- en mijn tv heb ik voor betaald 1399,- ,tot slot bieden ze mij nog aan een LC-46LE630E aan ,deze heeft een nieuwprijs van 899,- .....zo lust ik er nog wel een paar !
Ik ben inmiddels gestart met een gerechtelijke procedure want Sharp stelde ook voor de mogelijkheid van creditering aan de leverancier waar ik de tv gekocht heb, deze kan dan mijn aankoopovereenkomst ontbinden en mij een nieuw aankoopvoorstel doen,echter de leverancier stemt daar niet mee in .
Het argument vd leverancier en Sharp is dat tv's nu eenmaal goedkoper geworden zijn en bovendien de specs daarvan beter zijn geworden ,de waarheid is ook dat het produceren van tv's veel goedkoper geworden zijn ,dus het mes snijd aan twee kanten ,de vraag is echter hoeveel een schriftelijke overeenkomst nog waard is .