Citaat van: ll0ll op april 08, 2010, 17:36:07
Ze klinken heerlijk, echt heerlijk. Ik heb ze nu dik een week, en het is elke keer weer een genot om naar deze speakers te luisteren. Het klankbeeld is diep, breed, gefocust, gedetailleerd en vooral (hoi mexicaanse h.) muzikaal.
Wat me verrast is het laag van deze speakers. Je leest het altijd wel in reviews van boekenplankspeakers, het laag zou voor het formaat erg goed zijn, maar bij deze is het laag echt goed. Ik heb een paar keer m'n sub erbij aan gehad, maar wanneer ik de sub niet aan heb mis ik 'm ook niet. Nu speel ik niet op een hoog volume, dus dat zou ook wel een reden zijn, maar met de missions hiervoor deed ik de sub standaard aan om het geluid meer body te geven. Deze cm1's klinken van zichzelf over bijna het hele spectrum gewoon goed.
Ze zien er verder (met frontjes) ook erg lekker uit, ze hebben precies de goede afmetingen, lekker compact. Zonder frontjes zijn ze iets te aanwezig.
Ben er heel erg tevreden mee
.
Ben nu op zoek naar een Cyrus 8vs2 versterker, kan er waarschijnlijk 1 uit de UK kopen. Ik vind de Cyrus 3 + psxr + power (speakers gebi-ampt) heerlijk klinken, maar heb gewoon een jeuk ergens en wil kijken hoe een 8vs2 welke -goede recenties heeft- klinkt.