Citaat van: RHK op juli 18, 2017, 17:49:16
Haha jij bent echt een uitverkorene in de subwoofer omgeving, waar ik nog twijfel over wat mijn nieuwe sub moet gaan worden, ben jij al vele stations verder. Nu komt ie, denk jij dat deze sub van Klipsch hetzelfde (of beter) kan bereiken dan een Rel T9i? Heb er wel een gedachte over, maar vind het toch interessant om jouw inzicht hierin te horen. Scheelt wel de helft in aanschaf met een Rel, ook prettig natuurlijk.
Lastig is dit ,ik heb er idd al zeer veel gehad en tot nu toe heb ik er 2 die zijn werk perfect doen op 2 manieren
Mijn oude Stadium III waar ik zeker nog wel eens aan terug denk was voor muziek wel beter als de klipsch
Verder moet ik zeggen dat 1 klipsch gehakt maakt van de stadium III met films
Grotere driver meer wattage !,Nu ik er 2 heb moet ik zeggen dat het laag strakker is geworden en het boom effect wat minder is geworden ,kom zo richting de Stadium III terug
Maar met films word ik nu nog steeds stil in mijn eigen bank wat 2 15 inch woofers kunnen doen
Ik nodig je hierbij uit ( andere mogen natuurlijk ook ) om eens binnen te vallen voor advies en uitleg over subwoofer en wat het beste kan bij de wensen
Ff voor de andere kant van het verhaal technisch gezien heb ik de T9i bekeken online op de site van Rel
Ziet er zeer mooi uit kwa afwerking en heeft vermogen genoeg 300w
Alleen het opgegeven afval punt blijft hoog liggen
Mooi voor muziek jammer denk ik kwa films
In mijn ogen moet je zeker wel een sub hebben die de 20 hz eruit kan krijgen op zeker wat volume zonder al te veel vervorming
Dan komen woofer groote en RMS zeker wel te boven !
Ook kan ik geloven dat niet iedereen de ziekte heeft van Marco en Wim en mijnzelf natuurlijk op het forum heeft
Bij deze lijst ff uit mijn kop aan subwoofers die ik gehad heb
JBL bass pro
Rel Q100e
Rel Quake II 2x
Rel Strata 5
Rel Strata 2
Rel Stentor
Rel Stadium III
Klipsch Sw 112