Er zijn iig verschillende losse spelers met interne dac's voor het HD gebeuren
Sharp weet ik natuurlijk zelf dat die het kan en verder panasonic volgens mij ook
Ik heb in mijn 7001 geen nieuwe dac zitten die alles kan weergeven dus ben ik wel gedwongen naar de sharp te gaan en via hdmi gaat dat perfect om LPCM te verzenden
Ik kan de sharp ook op bitstream zetten en dan gaat er wel een dolby logo branden in de 7001 en heb ik wel geluid maar weet dan niet als ik de volledige breedte doorkrijg
Over het algemeen ben ik er wel tevreden over kwa geluid voor blu ray,voor de rest is de DV 7001 de man
Het geluid is lekker vol en met blu ray komt het zeker allemaal lekker uit de verf
Het is alleen nu dat ie voor raparatie weg is
Bij 10.000 bc heb ik een mooie volle egale bass met de mamoets en tja er blijft ook een punt wat je er van verwacht
Kan wel zeggen dat Iron Man en The Dark Knight zeer goeie sound tracks hebben met meer als voldoende laag !
Dus dat moet zeker tekeer gaan !
Tja ik neem wel aan dat de dac in de 8002 van goeie kwaliteit is en je niet snel teleur zal stellen
Dus ik heb er wel vertrouwen in dat je met een speler die bitstream kan doorgeven je zeker winst zult krijgen tov de PS3