Ja de Pioneer was 50€ meer dan de Panasonic, en die laatste is momenteel heel moeijlijk te vinden. Volgens diverse verkopers zelfs niet meer te bestellen (misschien tijdelijk om geen te grootte achterstanden op te lopen).
Anderzijds las ik dat de Pioneer een van de enige is die zo'n uitgebreide mogelijkheden heeft ivm de video instellingen.
En gezien ik een Pioneer plasma heb zullen die 2 het beste uit elkaar halen.
Nu gisterenavond gekeken naar de Hulk. Voor het eerst stond er op de display van de Marantz Receiver DTS MA HD
Het beeld was fantastisch, veel gedetailleerder dan de PS3, en ook de kleuren springen van het scherm. De speler heeft tijdens de setup herkend dat er een Pioneer plasma aangangt, en zijn settings er op afgeregeld.
Ook het geluid is het beste wat we al hadden gehoord, ook de vriendin kon dit beamen, elk detail hoor je. Ook het laag was nu duidelijk aanwezig, iets dat ik soms wel miste met de PS3. Je hoorde niet alleen maar voelde ook dankzij de SVS sub de voetstappen van de Hulk.
Ik probeer vandaag nog een gevechtsscene af te spelen op de PS3 en ga vooral op het laag letten. (vriendin was te snel deze ochtend, heeft de film al terug gebracht naar de videotheek)