Marantz PM-17 KI

Gestart door Alain37, november 10, 2008, 14:56:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: mahansz op november 10, 2008, 20:35:30
iets van €1800 (omgerekend). Maar €875 is echt veel te veel hoor, op marktplaats staat bijv. een pm17 mkII waar €500 op geboden wordt. Als je €550-€600 biedt, dan kan je die volgens mij wel overnemen, wat mij een betere deal lijkt dan!


geen KI versie en dan is dat veel te duur vind ik voor een pm 17 particulier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

[ Het is geen geautoriseerd Marantz-dealer, dus die garantie is een gratuite toevoeging als het op reparatie aankomt. :-P
[/quote]


je denkt toch niet dat de geautoriseerde dealers hun reparatie's naar Marantz sturen he
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Alain37

het is dus wel een Ki versie,maar ik neem aan dat er toch wel verschil zal zijn met een gewone PM-17?het is niet dat ik niet tevreden ben met mijn audio analogue maar ik streef altijd naar wat beters.

groeten,Alain

JohnWx

Citaat van: Alain37 op november 11, 2008, 11:37:30
ik zou 375 euro bij moeten leggen voor die PM-17 KI op mijn Audio analogue,vindt het zelf aan de hoge kant.

jij koopt een apparaat met garantie hij niet
zelfde als jij een andere auto wil van zelfde bouw jaar waarde etc.etc. een dealer ruilt hem echt niet om en je KAN inruilen bij hem
Probeer eerst zelf op EBAY (wel duitsland daar waarderen ze hifi nog niet zoals hier op MP) of op de diverse fora
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Alain37 op november 11, 2008, 14:53:05
het is dus wel een Ki versie,maar ik neem aan dat er toch wel verschil zal zijn met een gewone PM-17?het is niet dat ik niet tevreden ben met mijn audio analogue maar ik streef altijd naar wat beters.

groeten,Alain


bel hem op en vraag wanneer je kan vergelijken nee heb je ja kan je krijgen


ps: heb geen aandelen bij lucaudio hoor maar mensen oordelen snel en vergelijken appels met peren terwijl ze de firma of man niet kennen en af gaan op een vaag forum bericht ooit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Hier waren nog geen vage berichten te vinden over lucaudio  :no: ,men constateert alleen dat luc een behoorlijke prijs vraagt voor de PM-17ki  ,over de CD-10 nog maar te zwijgen.
Het enige advies wat ik de topic starter in ieder geval kan geven is het apparaat voor aankoop eerst thuis te beluisteren om evt teleurstellingen te voorkomen,en natuurlijk dat hij zorgt een mooie inruilprijs voor de AA te krijgen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Alain37

ik wil jullie bedanken voor de antwoorden op mijn vragen,ik heb donderdagmiddag een afspraak met hem en neem mijn versterker mee en zal zeker even het verschil gaan beluisteren,en als hij beter klinkt naar mijn smaak dan denk ik dat ik hem maar meeneem,want kwa degelijkheid zal het wel goed zitten met die PM-17 KI.

groeten,Alain

Alain37

Ik hoop in ieder geval niet dat hij klinkt zoals een Marantz PM-15 S1 want dat was echt triest vond ik,daar leek het wel of er een paar gordijnen voor de speakers hingen,heel veel laag en klonk zo wollig als het maar zijn kon,dus die misstap wil ik zeker niet doen deze keer.

groeten,Alain

JohnWx

Succes en veel luisterplezier en bij twijfel niet inhalen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Marco op november 11, 2008, 15:23:27
Hier waren nog geen vage berichten te vinden over lucaudio  :no: ,men constateert alleen dat luc een behoorlijke prijs vraagt voor de PM-17ki  ,over de CD-10 nog maar te zwijgen.
Het enige advies wat ik de topic starter in ieder geval kan geven is het apparaat voor aankoop eerst thuis te beluisteren om evt teleurstellingen te voorkomen,en natuurlijk dat hij zorgt een mooie inruilprijs voor de AA te krijgen.

bedoelde ook de andere fora en dat is al weer 2 / 3 jaar geleden
prijzen zijn inderdaad STERK moet ik toegeven maar er komen daar ook aardig wat mensen die een hele set kopen en dan is er volgens mij wel wat aan de prijzen te doen
en als je op EBAY.DE kijkt is het weer conform de markt maar dat is in elke hobby, doe ook wat in slotcars NEE GEEN RACEBAAN AUTOOTJES maar slotcars als je ziet wat daar in om gaat om te tunen etc.etc.etc. word je gek
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Alain,

Als je gedegen oordeel wil dan is het toch raadzaam om de versterker op je eigen luidsprekers te beluisteren,of was je dat al van plan?

@ john,

ok we hebben geen misverstand  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: jwx op november 11, 2008, 15:53:37
bedoelde ook de andere fora en dat is al weer 2 / 3 jaar geleden
prijzen zijn inderdaad STERK moet ik toegeven maar er komen daar ook aardig wat mensen die een hele set kopen en dan is er volgens mij wel wat aan de prijzen te doen
en als je op EBAY.DE kijkt is het weer conform de markt maar dat is in elke hobby, doe ook wat in slotcars NEE GEEN RACEBAAN AUTOOTJES maar slotcars als je ziet wat daar in om gaat om te tunen etc.etc.etc. word je gek

Bij Luc is over de prijs te praten, dit meld ik uit eigen ervaring.
Hij houdt niet van treuzelaars, dus als hij een prijs met je maakt moet je wel snel beslissen.

Over de garantie heb ik wel eens negatieve berichten gelezen, maar kan ik niet bevestigen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Nadeel altijd van service is dat men altijd de slechte onthoud en 1 kant van verhaal vaak maar ja daar ben je zelf bij omdat goed te regelen en niet achteraf


achteraf is mooi wonen zeggen ze hier :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ll0ll

Citaat van: Marco op november 11, 2008, 10:30:54
Maar dat heeft ook niet veel van een PM-17 KI te doen  :wink:

In de advertentie staat toch CD-10  :yes:

Ik zie het. Het was eerst een cd80 :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Alain37

nog een vraagje hoe is de PM-17 KI in vergelijking met de nieuwe PM-8003?want die kan ik ook voor een leuke prijs aankomen maar dan nieuw.