Marantz PM-17 KI

Gestart door Alain37, november 10, 2008, 14:56:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Alain37

hallo,ik heb een vraagje over een PM-17 KI,als zo'n versterker in perfekte staat is wat is dan de normale gangbare prijs voor dit apparaat?graag info wil er 1 gaan aanschaffen en weet er ook 1 te koop.

groeten,Alain

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Alain37

wow dan is de 875 euro aan de erg hoge kant waar ik hem voor zie staan,weet niet wat hij nieuw heeft gekost toen in die tijd?

mahansz

iets van €1800 (omgerekend). Maar €875 is echt veel te veel hoor, op marktplaats staat bijv. een pm17 mkII waar €500 op geboden wordt. Als je €550-€600 biedt, dan kan je die volgens mij wel overnemen, wat mij een betere deal lijkt dan!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

MauriceV

#4
De advertentie zie ik ook staan, van lucaudio. Dat is een handelaar die heeft veel advertenties staan met audio spul , zal dus altijd meer vragen dan een particulier.
Je zou hem gewoon kunnen mailen met een bod van 600 euro pompom

Mag het ook een gewone PM 17 zijn op ebay staat een zwarte tis wel in ierland.

http://cgi.ebay.nl/Marantz-Pm-17_W0QQitemZ280282886992QQcmdZViewItem?hash=item280282886992&_trksid=p3286.m63.l1177

Alain37

Ja dat is hem hij komt van lucaudio,hij geeft wel 6 maanden garantie op de versterker,en ik wil een audio analogue puccini se inruilen bij hem,dus ik moet er wel op vooruit gaan kwa geluid,hij lijkt me wel vertrouwd verder volgens mij.

Bernard Hi-5

#6
...

TurboMarco

Dan mag Luc wel een hoge inruil prijs geven voor de AA  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

ll0ll

Deze snap ik niet: http://link.marktplaats.nl/197756968

Een cd80 met een cdm4 en 2xdac7??
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

TurboMarco

Citaat van: ll0ll op november 11, 2008, 05:44:23
Deze snap ik niet: http://link.marktplaats.nl/197756968

Een cd80 met een cdm4 en 2xdac7??
Maar dat heeft ook niet veel van een PM-17 KI te doen  :wink:

In de advertentie staat toch CD-10  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Alain37

ik zou 375 euro bij moeten leggen voor die PM-17 KI op mijn Audio analogue,vindt het zelf aan de hoge kant.

TurboMarco

Ik weet niet wat die AA nieuw gekost heeft maar stel voor het gemak dat hij 1/3 tot 1/4 van de nieuwprijs opbrengt,reken dan voor de PM17ki 1/3 van de nieuwprijs,zo kan je een inruilprijs vast stellen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Alain37

weet ook iemand of het een vooruitgang is kwa versterker?want dat is natuurlijk wel de bedoeling.

groeten,Alain

TurboMarco

vooraf beluisteren in je eigen set is een pre  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Bernard Hi-5 op november 11, 2008, 02:26:12
Ik heb een half jaar geleden bij een vriendelijke meneer uit Almere voor een PM 17 MK II champagne via Marktplaats € 475,--  betaald.(excl. verzendkosten) Die Lucaudio is té duur voor iemand die handel vanuit huis drijft. Waarschijnlijk ook nog naast z´n gewone beroep. Met zo iemand doe ik geen zaken, garantie of niet. En wat als het dan stuk gaat? Het is geen geautoriseerd Marantz-dealer, dus die garantie is een gratuite toevoeging als het op reparatie aankomt. :-P


Hij is geen handelaar uit huis maar een winkel met meerdere gerenomeerde merken hij zit in een appartement waar hij niet woont maar waar zijn zaak zit
Hij is zelfs verplicht garantie te geven
De prijzen zijn het zelfde als de inruilers bij HOBO Studio ALMAAR W en W audio etc.etc.
Kijk of je een deal kan maken en je kan je versterker meenemen ter vergelijking


succes

ps: er is wel verschil tussen particuliere prijzen en winkels
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject