Citaat van: Marco op oktober 07, 2008, 22:38:30
Hoi KRISGS,
Waar en in welke setup heb je de R-66 beluisterd voordat je ze kocht,ze moeten je toch wel aangesproken hebben
Vertel ons anders iets over je akoestiek en de rest van jouw setup ?,mischien kunnen we jou wel op weg helpen naar een beter resultaat.
grtz Marco
Heb deze beluisterd in hifi winkel in Begijnendijk, bij audiomix hifi
Maar ze klinken niet slecht, begrijp me niet verkeerd, kzal zeggen vanaf een 150-200hz is dat wel ok.
Center en surround speakers zijn van Canton, maar deze staan in stereo spelen af dus heeft er niet veel mee te maken denk ik. de akoestiek, pffft, moeilijk uit te leggen kzou beter een foto kunnen nemen maar die kan ik hier niet toevoegen denk ik. Onze living is wel vrij groot, is met keuken doorlopend en is eigenlijk 15m op 5m. Boxkabel is "monitor das hifi kabel - Bingo 2X4,00 QMM silver made in germany" => typ gewoon maar in alles wat op de kabel staat eh, en die zijn relatief kort, neem 2meter. DVD spelers zijn Sony DVP-NS78H en Sony RDR-GX220. Beide coaxiaal aangesloten met een standaard cinch kabeltje ( zo met 2 tulp stekkers ) , geen speciale coaxiale kabel gekocht, is dus een standaard "interlink" of hoe noemen ze dat ? DLS speakers staan op 60cm van de muur iets naar binnen gedraaid, de ene staat +- 1m20 van de zijmuur , de andere staat ook op 1m20 maar tussen muur en speaker staat nog een aquarium. Dus deze speaker staat een 20cm van de aquariumruit af. tussen de 2 speakers is de afstand 2m en luisterplek is pal in het midden van de speakers op 2m80. Voor de rest weet ik niet direkt wat ik nog moet vertellen over de setup.
Bedankt in ieder geval al.